6.0/10
לא הכי מתוחכם וקוהרנטי אבל לא רע בסך הכל. צפוי וכל מי שאנין טעם ימצא פגמים כאלו ואחרים,אבל אפשר להנות ממנת אוכל טובה גם אם היא שבלונית ויש איכותיות ממנה.
למרות העלילה הצפויה, סרט מתח מצוין!
סרט מתח עם סוף מפתיע.
איזה סרט. אחת הטובים שראיתי. אומנם היה באולם ילדים קטנים שזה באמת לא סרט מתאימה לילדים. למה כותבים שזה מתאים לכל גיל אני לא מבינה...............
האמת הופתעתי לטובה ! הלכתי לצפות בלי הרבה ציפיות מהסרט. ההיצע של הסרטים האחרים היה דל והימרתי על הסרט הזה. יש בסרט מתח מעט טוויסטים בעיקר בסוף.המשחק של השחקן שמשחק את הפסיכופט די טובה.היה חסר עוד משהו בסוף כדי שהסיום לדעתי יהיה יותר מושלם.אבל בסהכ סרט טוב גם ביחס להיצע. הרבה מדי צירופי מיקרים לדעתי אבל לא הצליח להרוס את הסרט דווקא בנה את העלילה שלו בצורה טובה.
תסריט הזוי ומטריד, על גבול הטרוף, שלא בדיוק מסתדר מבחינה הגיונית עם שטף האירועים בסרט