6.5/10
כחובבת אגתה כריסטי נהנתי מההומור והרמיזות לחייה ( לשים לה בעל אפרו-אמריקאי בהתחשב בדעותיה זה שנון) . אבל הסרט עצמו ארוך, משעמם וחסר פואנטה. רעיון טוב שבוצע גרוע.
יופי. יופי. לחובבי אגאטה כריסטי חגיגה מהנה
חקירת רצח מיסתורי,כמחזה בתוך מחזה, בסגנון פרודיה לתעלומות של אגתה קריסטי.הומור בריטי סרקסטי שנון.סרט משעשע ותו לא.
סיפור בלשי שלא מצליח להתרומם. הומור בריטי שאף פעם לא התחברתי אליו. אולי בתור הצגה בתיאטרון היה מעניין קצת יותר.. התפאורה מצילה מעט את הסרט.
פרודיה על סיפורי אגתה כריסטי, משעשע, הומור שנון
סרט בסדר ולא יותר מזה. ראיתי סרטים הרבה יותר טובים - אכזבה אבל טוב שזה של שלייקס............
סרט אנגלי מאד, מטופש עוד יותר.
סרט גרוע . לא מצחיק, לא מעניין, תסריט לקוי . חוץ מכך שהצילום אסתטי ויש אווירה של שנות ה-50 בסרט לא מצאתי שום דבר חיובי. השתעממתי וחיכיתי לטוויסט בעלילה או שינוי מעניין אבל מה שקיבלנו היה סיפור בלשי חלש.