שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.8/10
סרט ממש ממש גרוע, חסר עלילה הגיונית. סובל מערבוב של סרטי ילדים כמו - לשבור את הקרח, היפה והחיה, אמיצה ועוד.. לא ברור באיזו תקופה מתרחשת העלילה. דמויות לא הגיוניות ומסרים מאוד בעייתיים. מעודד אלימות נגד נשים ומציג אותן כחלשות או טיפשות. מאוד לא מומלץ!
הסרט הוא כמו אגדה קסומה עם מסרים של חשיבות השמירה על הטבע, עמידה על עקרונות, נאמנות וניצחון הטוב על הרע. הסרט מרתק ומשלב סיפור אהבה...בני בן השבע וחצי אהב מאוד.
הילדים מאוד אהבו את הסרט. עלילה מעניינת עם כמה הפתעות והרבה הומור. מסרים של חיזוק חיובי ובטחון עצמי. אחלה סרט