שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.8/10
סרט מדהים ומרגש, אהבתי במיוחד את הסיפור של ההורים של ג''ים. התחברתי מאוד. תסריט אנושי ונוגע ללב. מומלץ!
דרמה רומנטית בלי לא יותר מדיי עלילה, שום דבר מפתיע או מתוחכם. הסיפור של ההורים של ג''ים מעניין יותר מהסיפור של הזוג הצעיר.