שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.6/10
נושא הסרט והצגת המחלה הוא סיפור חשוב, אבל נעשו סרטים מוצלחים יותר בנושא. הסרט הזה איטי מדיי ומשעמם בעיניי.
זה סרק שקט, עדין, מרגש ומדהים ברמות. משחק יפה של כל השחקנים. פלוס כתוביות באנגלית. אומנם סרט שלא לא מתאים לכל אחת בגלל סיבות ברורות, אבל אנה אהבתי.
וואו סרט מרגש ומדהים ברמות
סרט איטי על נושא שכבר עסקו בו בקולנוע. התמודדות עם דמנציה במשפחה. מסוג סרטי האיכות שלא מתאימים לכל אחד.