7.1/10
הלכתי עם חברה ושתינו נהנו מאוד. זה סרט איכותי, צילום מדהים. בהתחלה קצת איטי ודורש התמסרות אבל זה משתלם. הסיפור הקטן והאינטימי מאפשר מסע אישי מאוד אותנטי.
סרט מתיש, נערה עם סירה בלב ים, סתם משכו שעה וחצי. קיבלתי ללא עלות, לא שווה השקעה כספית.
סרט מרגש וייחודי, שלא רגילים לראות בקולנוע הישראלי מומלץ מאוד
לא פיוטי ולא נהדר. אני מאוד אוהבת ים והשתעממתי.אין פה עלילה כלל.לא ברור טיב היחסים במשפחה.האם ההורים ביחד ולמה האבא עזב.רובו דובר אנגלית(לא של דוברי אנגלית).תמיד מפרגנת לסרטים ישראלים.הפעם-לא!
סרט פיוטי כמה ומרגש על מסע התבגרות בלב ים. מאיה בורחת מהבית כדי למצוא את אבא שלה, בדרך היא מתמודדת עם הים ועם עצמה. סרט מסע קסום לאוהבי ים כמו שלא ראיתי בקולנוע הישראלי. ממולץ מאוד!
סרט מעולה. מיוחד במינו. בימוי מצויין, פסקול מדהים. תאור אמיתי של משפחה בה האבא הוא איש ים. יצאנו נדהמים.
תסריט רדוד עם מלא חורים - למה הנערה יצאה למסע לבד ותוך בריחה מאמה ואחיה? למה היא כל כך נואשת לאתר את אביה ולמה רק היא? למה היא פעמיים קופצת לים אם אינה יודעת לשחות? מה קרה לאבא?...