6.5/10
היה נחמד, אבל לא הרבה מעבר לזה. למרות שהיו בו כמה סצנות מרשימות ואפקטים מיוחדים טובים, הוא לא ממש הצליח להתרומם לרמה של סרט בלתי נשכח. העלילה הרגישה קצת צפויה, והדמויות לא ממש הצליחו להשאיר עליי רושם עמוק.
למרות שלא ראיתי את הסרט שקדם לו משנת 96'' אבל הסרט האסונות הזה הוא פשוט סביר ומכוער מזל שהשחקן גלן פאוול חתיך
ציון 10 ממש לא הייתי נותנת לסרט, לדעתי ציון 8 הולם את הסרט . סרט חמוד עם אפקטים ורעיונות יפים.
צפיתי בלא מעט סרטים שעסקו ברודפי הטורנדו, זה אחד הטובים. בסרט נתנו מקום לסגנונות שונים של רודפים, המלחמות בינהם, עבר טראומטי וגם לאינסטיקטים ולאהבה
סרט ממש טוב מותח מתחילתו ועד סופו. ממליצה ללכת לראות וליהנות מאחד הסרטים הטובים של הקיץ...
סרט האסונות והאקשן הכי טוב שראיתי בקולנוע מאז טופ גאן מאווריק. ישבתי עם חיוך ענק כל הסרט. כל השליש האחרון של הסרט הוא סצינת אקשן אחת ארוכה מטורפת. הלכתי עם ילד בן 8 וילדה בת 10 והיה כיף חיים.
אני לא מבין את הביקורות עם הציון הגבוה. דיאלוגים שטחיים וילדותיים. דמויות בנאליות. יש אפקטים סבירים. אני וחבר שלי יצאנו באמצע הסרט (לא קורה הרבה).
אחרי מלכודת הסערה שגם כן סובב סביב טייפונים, הגיע סרט ההרפתקאות המשובח הזה. כמעט שעתיים של אקשן מסחרר, בימוי מדהים. רצוי לראות באיימקס.
התעלה על הצפיות שלי ראינו באיימקס שווה כל רגע וכל שקל.
שעתיים אדירות סרט מלא בהפתעות ועבודת אפקטים פסיכית ישבתי על קצה המושב שווה לראות בקולנוע עם מערכת סאונד חזקה
נהנתי מהכל, סרט קיץ מושלם לראות עם פופקורן החיוך לא יירד לכם מהפנים. תענוג מהתחלה ועד הסוף, והסוף מטורף עם הטורנדו וההרס העצום
צפיתי בו באיימקס כמו שצריך לסרטי אסונות ואקשן כאלה והיה מטורף הסרט מתחיל בעוצמה ומכניס גם רגש ותוכן והאפקטים מטורפים. פשוט מדהים. מתאים לכל הגילאים.