שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.8/10
סרט מקסים, מאוד אנושי ועדין. מקבלים הצצה לתרבות כל כך שונה. לא פחות חשוב, אופטימי ונותן הרגשה טובה.
גם אני אומרת להתעלם מהביקורת של עומר בן ה-40. זה פשוא סרט יוצא מן הכלל. מחמם את הלב וכל כך מרגש. סרט מאוד מהנה עם תוכן וקטעים מצחיקים בדרך וכתוביות באנגלית, מה עוד אפשר לבקש? רוצו לצפות בו לפני שמורידים אותו.
להתעלם מהביקורת של עומר בן ה-40 שלדעתי פספס את הסרט.סיפור אנושי על מסע של אשה מבוגרת בקבוצה,אך למעשה די לבד,לקוריאה הצפונית.מסע של פגישות עם אנשים טובים,נופים מהממים ותובנות מעוררות מחשבה. מומלץ מאוד,לאוו דווקא לצעירים
אני עדיין מחפש את הכוכבים במסע ואת הגילוי העצמי. אוקיי.. שכחו אותה באיזה חור והמדריך עובר מסע בדרך לאתר אותה. אפשר לוותר.