שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט מאוד שונה בנוף עם רגעים קולנועיים חזקים מאוד. נקודת מבט יחודית שמזכירה סרטים שהם "לא מפה". כמו קולנוע יפני שקשה לדעת מאיזו תת תרבות הוא שאב. גם אם לא הבנתי הכל, זאת הייתה חוויה מעצבת. הפרסים ראויים לו. לכו לראות.
רשום שהסרט הזה הוא קומדיה אז ציפיתי לסרט שיצחיק אותי. בפועל מדובר בסרט די כבד על בחור חנון שחייו משמימים ואין שום גורם משמח בסביבתו שיאפשר מוצא מגורל עגום. לעיתים הסצינות קופצות מהתרחשות להתרחשות בלי שברור מה התהליכים העלילתיים או הפנימיים שמובילים את הדמויות לפעול. בגדול התחושה הכללית שלי מהסרט הייתה שנושאים נפשיים עמוקים בהם הוא מתיימר לעסוק מטופלים בצורה שטחית ופשטנית