6.7/10
החייזר האהוב על כולם, סטיץ חוזר!!! ועכשיו בסרט שנון ונחמד שמתאים לכל המשפחה בהופעה חדשה. ליהוק טוב, העברת רגש מעולה, נאמנות למקור עם זאת חידושים מעניינים מתכנים נוספים של הזיכיון ולא רק - כל אלה היו חלק מסרט החייב אקשן החדש של "לילו וסטיץ". אך למרות היותו סרט טוב בעל עלילה קלילה וזורמת ומתאים לכל המשפחה, היו לו קמה תקלות שלא צלחות צלחו את עיניהם של הצופים הוותיקים: הפיכתו של ג''ומבה ג''וקיבה (יוצרו של סטיץ'') מדמות קומית משנית לצד וונדי פליקלי לנבל המרכזי בסרט במקום גנתו, היעדרות המילה "אוהנה" (משפחה בהוואית) למילה משפחה בדיבוב הנצפה, חוסר בהבנת הצד הכלכלי של משפחתה של לילו ולמה חברותיה נמנעות ממנה וחוזר בהעמקת הקשרים הבין אישיים הקיימים. המלצתי היא - לכו לצפות בסרט בעצמכם ושיפטו אותו כרעות עיניכם לטוב או לרע.
היתי בסרט היום ולא ראיתי את המצויר אבל הבנתי שזה מבוסס אליו וזה אותה עלילה ונהנתי מאוד,דיסני הפתיעו לטובה והיה מרתק.
הבן שלי בן 9.5 היה בסרט ואמר שהסרט השלישי הוא העתק מדוייק של הסרט לילו וסטיץ׳ 1. בשלישי רואים שהדמויות רק הכערו, בעוד שבסרט הראשון הם כבר הכירו. הוא הרגיש מרומה והתאכזב מאד.
סרט מדהיםםםם היינו עם הילדים הגדולים!! כולנו נהננו
סרט ממש חמוד ומתאים לכל המשפחה ממש מומלץ! מה שטיפה הרס זה שקפטן גנאטו לא מופיע שם ובמקום זה הנבל הוא ג''ומבה ולג''ומבה לא מתאים להיות נבל...
וואו. הוא בעיניי שחשבתי שזה סוג של הסרט "פוקימון: הבלש פיקאצ''ו" שחשבתי על זה בהתחלה החייזר חמוד קודם ודבר שני איך זה שיש שני דברים פצפונים לא הבנתי: א. איך זה יכול להיות שהילדה לילו גבוהה יותר מסטיץ'' בריימיק לעומת הסרט המצויר הם אותו גובה? ב. איך זה יכול להיות שהסרט מתחיל בחסרונו של קפטן גנטו הרשע ובמקומו ד"ר ג''ומבה הוא זה נכנס לתפקיד הרשע כשמגלים אותו בסוף? אבל הכי אהבתי את הסוף שנאני הצילה את סטיץ'' כשטבע בים כלומר נאני לקחה תפקיד גדול ממה שיש לה בסרט המצויר מזה הכי התרגשתי. פייר! תודה רבה אז שיהיה לכם שבוע טוב ובשורות טובות