שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.7/10
סרט מתח שלא ממש התרומם לטעמי. נשארתי די אדיש לדמויות.
אותו סגנון סרט בפעם המי יודע כמה של ארון אקהארט, שוב 1000 כדורים מפספסים אותו ועדיין פסקול מצוין ואין רגע דל בסרט, ככה שעוברת שעה וחצי בכיף.