7.0/10
מנה גדושה של מדע בדיוני. הכלב גונב את ההצגה. מוזר היה לראות את סופרמן בחולשתו.
סרט פשוט מעולה!המשך בסדרה של סופרמן שכבר היה תקוע מומלץץ
גרסה נהדרת לגיבור על אדיר כמו סופרמן אבל החידוש של לקס לות''ר מזכיר קצת את השחקן יול ברינר עם הקרחת המנצנצת שלו וחוץ מזה סיפור נהדר מדהים בחלקו יש שני דברים שאהבתי הראשון את הופעה של הוקגירל עם כנפי הנץ הקסומות שלה ששיחקה אותה יחד שאר חברת הצדק ואת הרומן בין אהובתו המיתולוגי לואיס ליין לסופרמן ועוד לא דיברתי על שסופרמן הציל את האישה בתוך האוטו כשחשבתי שזאת לאנה לאנג אהובת נעוריו של סופרמן לפני שהכיר את לואיס ליין בהתחלה חוץ מזה זה היה מאוד כיף של סרט אז שיהיה לכם אחלה יום ושבת שלום!
כל מה שרציתי קבלתי. ג''יימס גאן הוא הבמאי הכי טוב שפועל בקולנוע המסחרי. יודע לכתוב תסריט טוב ולביים אקשן מצוין. נהנתי מכל רגע.
אכזבה.. תסריט פח, ילדותי. לוותר
הסופרמן הכי טוב מבין האחרונים שיצאו לפניו. מרגש, מותח ונותן תקווה. משחק מצויין ולשם שינוי לא גיבור שמחסל את הרעים אחרי שניה. מומלץ
הלכנו כל המשפחה לראות את סופרמן 2025, והאמת? כולנו יצאנו מרוצים – במיוחד הילדים, שהתלהבו מהאקשן, הדמויות ומהכלב קריפטו שגנב להם את הלב (ולא רק להם). בתור מי שגדל על סרטי סופרמן עם כריסטופר ריב, זו הייתה חוויה שונה לגמרי – פחות נאיבית, יותר סוערת, אבל עדיין עם קריצה לעבר. במיוחד בחצי השני של הסרט, שממריא בקצב ומביא איתו עומק רגשי מפתיע. ה-CGI מטורף, לקס לות''ור משוחק בצורה מצוינת, וסופרמן עצמו... אולי קצת פגיע מדי, אבל זה כנראה חלק מהניסיון להפוך אותו לדמות אנושית יותר. הפתעת הסרט מבחינתי הייתה קריפטו – הכלב שמצליח לשלב הומור, רגש ונוכחות כובשת. כל סצנה איתו מוסיפה נשמה לסרט. למרות שהסרט לא קצר, הוא עובר מהר בזכות קצב טוב וסיפור לא רע. זו הייתה חוויית קולנוע משפחתית מהנה במיוחד – דור ההורים עם הנוסטלגיה, ודור הילדים עם העיניים הנוצצות. התעלמתי מכל הניסיון להכניס פוליטיקה לאורטל,נטו הנאה בלבד חוויה ל צפות באיימקס
הסרט הכי פחות טוב של סופרמן...אני זוכרת את הסרט הראשון שהיה סוחף ומלא אקשן שבגינו הגענו לסרט הנוכחי אבל זה היה שונה....לא מציאותי בעליל ואיבד את הקסם. יכולים לראות אבל לא חייבים
סרט מדהים!! נהניתי מכל רגע
צבעוני, פסקול מקפיץ, שחקנים טובים, ג''יימס גאן גאון. הסופרמן הכי טוב שנוצר. מחכה לסרטים הבאים.
הסרט הוא לא הסופרמן שאנו מצפים אליו,יש שם הכל אבל סופרמן שונה ממה שהורגלנו:כאן יש סופרמן בתחילת דרכו,עדיין "בחיתוליו" של תפקיד גיבור העל, המיקוד של הסרט עוסק בשאלה "מה זה להיות גיבור על באמת וכיצד עליו להתנהג?".סופרמן בונה את עצמו בשאלה הזו ומחפש את הזהות של מה נכון. הסרט מרגיש כמו מבוא לעולם החדש של DC. הסופרמן של הסרט עדיין בהתחלה שלו ומרגיש שבהמשך נקבל את הסופרמן שכולנו גדלנו עליו. הסרט צבעוני, יפהפייה ומלא תקווה-סמל הדגל של סופרמן,קליל ואופטימי. נהנתי לראות את הדמיות,עלילה קלילה, מלא אקשן. היה רק טיפה חסר לראות את סופרמן יותר איתן, אבל שוב, מאמין שזה יגיע בסרטים הבאים. היקום הזה נבנה בסגנון מארוול-הדמות מתפתחת עם סידרת הסרטים כפי הנראה.
היום בבוקר ראיתי את הסרט החדש של סופרמן בקולנוע פלאנט ראשון לציון וזאת הביקורת לי לסרט במילה אחת חרא זה הסרט הכי גרוע מכל הסרטים של סופרמן שראיתי עד עכשיו אין כמו הסרטים הקלאסיים עם כריסטופר ריב וברנדון ראות'' שהשחקן שמגלם את סופרמן דיוויד קורנסווטיחזיר את המפתחות להנרי קאוויל הבמאי של הסרט ג''יימס גאן פשוט החריב את סופרמן כבר בהתחילת הסרט שלא היה את הפתיח של סופרמן עם המנגינה הקלאסית שכולנו מכירים ושגדלנו עליו מהסרטים של כריסטופר ריב וגם לא היראו איך ההורים האמיתיים שלו שלחו אותו כתינוק מפלנטה קריפטון לכדור הארץ וגדל להיות סופרמן אז כבר אז הבנתי שזה הולך להיות סרט חרא אני מעולם עוד לא ראיתי את סופרמן כל כך חלש ומושפל עד כדי כך שסופרמן חלש שהוא היה צריך לשרוק לכלב קריפטו שיגיע להציל אותו ולמה עשו לו תחתון אדום בגודל של חיתול אז בגלל שהגעתי לסרט עם ציפיות ויצאתי מהסרט מאוכזב אז החלטתי לתת לסרט רק כוכב אחד
מצד אחד לקחו את הדמות של סופרמן והפכו אותו לחלש, פלספן, מתלבט והרבה פחות סופרמן. מצד שני תיבלו בחוש הומור, בסופר כלב ובדמויות מורכבות
דומה בסגנון לסרטי מרוול של השנים האחרונות. בסך הכל מעביר את הזמן בכיף
מומלץ בחום, סרט מעולה מלא ברגשות ותובנות גם על החיים עצמם, היו רגעים מצחיקים, מרגשים, רומנטיים ומעצימים. עלילה מתפתחת ודינמית אין רגע דל.
סרט מושלם. מצחיק, מהנה לכל אורכו, עלילה טובה. שחקנים מעולים אחד אחד, ממש ליהקו בול. כל מה שרציתי קבלתי. מחכה לסרטים הבאים של דיסי. גם הבן שלי בן השמונה וחצי נהנה מאוד.
ראיתי את הסרט בפרמיירה על מסך איימקס, ולא ירד לי החיוך כל הסרט. יש בו אקשן והומור ודמויות עמוקות והרבה לב ואופטימיות. סרט נהדר. מתאים לכולם. עידן חדש בקולנוע של דיסי. תענוג