7.4/10
"ספיידרמן" הראשון של סם ריימי היה סרט הספיידרמן הטוב ביותר שיצא במשך 15 שנים לפי דעתי עד שהגיע "השיבה הביתה". אומנם הוא איבד את התואר מהר ל"ממד העכביש", אבל הנקודה שלי היא ש"השיבה הביתה" פשוט מדהים. הדיאלוגים מעניינים, טוני רק מוסיף, הנבל לא רע בכלל והכל פשוט טוב.
טום הולנד ללא ספק הספיידרמן הכי טוב שהיה, עלילת הסרט מעניינת, הרשע בסיפור לוקח את ההצגה וספיידי נותן את זה בצורה משעשעת וטובה!!! כל כך שווה לראות
יותר טוב מהקודמים עדיין לא אומר שטוב. יותר מצחיק, יותר קליל... אבל עדיין לא מותח ולא מספיק מעניין. צריכים להבין, ברגע שהיה את האביר האפל, כללי המשחק השתנו. לא ניתן לעשות סרטי גיבורי על בינוניים, כמו זה.
אני באופן אישי תמיד אהבתי את סרטי ספיידרמן ! היה בהם משהו קליל , זורם , כיפי ומהנה . גם כאן נשמר עניין ההומור שתמיד מלווה את דמותו של ספיידרמן או אם תרצו של פיטר פארקר . הסרט לא רע בכלל אך לא מביא איתו שום בשורה מרעישה . עדיין זהו סרט חובה למעריצי הסדרה והדמות . בהחלט שווה חווית צפייה על המסך הגדול ביותר !
לא מחדש כלום אותם שטיקים של חבורת הנוקמים ואיש הברזל מצער לראות את אחד מארבעת הגיבורים הקלאסים, יורד לדרגת דמות משנה
ארוך , מתוח כמו מסטיק, חמוד לבני נוער אותו סיפור עם הגרסה הצעירה , רוברט דאוני ג''וניור מופיע מעט מאוד בסרט...-נחמד
סרט מצוין, אקשן ללא הפסקה מומלץ לכל המעריצים של ספיידרמן ויכול להתאים גם לילדים בני 10 שיודעים לקרוא כתוביות
למי שלא ראה את הסרטים הקודמים של מארוול, פחות מומלץ. הסרט קצת הורס את הדמות של ספיידרמן...ולא מקדם לשום מקום את העלילה. יש קצת צחוקים וסרט חמוד אבל הרבה רגעים משמימים ובגדול ממש ממש אבל ממש לא כמו ספיידרמן שאנחנו מכירים עם כל האקשן. פחות מומלץ.
לא למבוגרים, יותר לגיל נוער פחות טוב מקודמיו
צפיתי בו לא מזמן סרט הכי טוב של השנה וזמננו אין הרבה כאלה ממליץ בחום לצפות שווה צפייה מסכים עם הביקורות באתר בקנה אחד ועם החלקים הטובים של מבקרי הסרטים
סרט מאוד כיפי במיחוד הרעיון עם "החליפה החכמה" על משקל טלפון חכם יש לי קרבות בהתחלה באמצע ובסוף שמהדהימים ויזאולית ורק בשבילהם שווה לבוא לתלת מימד בקולנוע אך הסוף עם הנבל מאכזב
סרט מרענן וכיפי !!! רוב השחקנים מעולים, הצילום מצויין, הפס-קול מוסיף מאוד לאווירת הסרט, האפקטים די מרשימים, האקשן סוחף ומהנה, העריכה נהדרת ומרבית הדיאלוגים מעניינים אבל התסריט והעלילה נמרחים, כוללים מספר חורים בעייתיים ולפעמים אפילו ילדותיים מידי. בקיצור, סרט נחמד מאוד. אפשר לראות (הייתי נותן לו אפילו 7.5) !!!
סרט פשוט מעולה ממש אהבתי כל סצנה וסצנה הייתי מרותק למסך,
דגש גדול מאוד על הסמארטפון של גיבור הסרט במקום על העלילה, שכמעט ולא קיימת
סרט נחמד ומשעשע, אך לצערי לא יותר מזה.
מרענן, מקורי, לא לוקח את עצמו ברצינות ומצליח להפתיע ולפעמים גם להיות מרתק ונוגע. אבל... למארוול... היו כבר סרטים הרבה יותר טובים.
מהנה, מצחיק, כיף לצפות סוףסוף בספיידרמן גמלוני וצעיר כמו שמסופר בקומיקס! דמות הנבל פחות מפותחת וחבל..!
יותר כמו סרט נעורים מביך לא גיבורי על
קליל, כיף של סרט
הביקורת הראשונה פה עושה ספילר לסרט, אל תקראו אותה - אחרת היא תהרוס גם לכם. כנראה שמי שכתב אותה לא מבין שאנשים קוראים ביקורות של סרטים לפני הצפייה בהם ושכתיבת ספוילר בביקורת של סרט זה מעשה מגוחך.