7.1/10
סרט פעולה מעולה,משחק מצויין,צילום מצויין,מוזיקה מעולה,שילוב מנצח של במאי מוכשר.מומלץ.
סרט מתח/פעולה סטנדרטי במובן הטוב של המלה. ג''ייסון סטאתהם עושה ג''ייסון סטאתהם כמו שהוא יודע. לא ידעתי שזה של גאי ריצ''י, אחרת הייתי מצפה ליותר מהשילוב של הבמאי והשחקן שנהיה הכי מפורסם מלוק סטוק. ציון 7 - לא רע. יותר מעובר, בהחלט בר צפיה. אבל לא משאיר משקע כמו שסרט טוב צריך.
הרבה חורים בעלילה, משחק מצויין של גייסון סטייתם, אלימות מטורפת ובלתי פוסקת, הרבה סצינות שלא מקדמות את העלילה ונראה שנוצרו רק כדי להפוך את הסרט לאלים ואכזרי יותר. לא לילדים.
ואוו סטאת''ם הפתיע לטובה, הוא תמיד משחק טוב אבל אני רגיל לראות אותו בסרטי פח כמו מהיר ועצבני, בתחילת דרכו עשה כמה סרטים טובים, וסרטי אקשן שלו שעשה טוב אלו בעיקר הסרטים המשותפים שלו עם סטאלון, ריצ''י וסטאלון עושים לו טוב... הסרט הזה פשוט נהדר, הצילום פשוט מרהיב, התסריט, כל בניית העלילה, האקשן, המשחק של סטאתם, והשילוב עם הבמאי הנהדר הזה מביאים פה סרט אקשן משובח! שאפו ענק! סטאת''ם תמשיך לעשות סרטים כאלה! 5/5 סרט מצוין לשנת 2021, ואחד הטובים שראיתי בשנה הזו.
סרט בינוני מינוס דל תקציב, משחק ירוד למדי, עלילה סתמית ולא משכנעת, ובחלקה לא ברורה, דמויות מעורפלות, בזבוז זמן של ממש. מתאים לתיכוניסטיים בקושי. נרדמתי בחלק מהסרט.
סרט טוב! כמו כל הסרטים של ג''ייסון סטיית''ם. פעולה יוצאת דופן, עלילה טובה אך עם כמה חורים לא מובנים. מאוד אהבתי את המשחק והסיפור. הרבה יותר טוב ממהיר ועצבני 9 שגם יצא לאחרונה.
טוב מאוד סרט פעולה משובח וכיפי עשוי היטב
סרט אקשן סביר, לא בידיוק הגיוני בעליל.. מרגיש כמו עוד סרט פעולה.
סרט מתח מעולה, מרתק לאורך כל הסרט. משחק מצוין של ג׳ייסון סטייטם. יש קצת חורים לא מובנים בעלילה אבל בסך הכל ממש מומלץ!
צר לי לכתוב אחרת משאר הממליצים פה, אך לטעמי הסרט היה איטי מאוד. מלבד זאת אין צורך באמצע הסרט לחזור לאחור ולהסביר הכל. האקשן חביב אך אין בו חידוש והצילום גם כן די מיושן
אחלה סרט בשביל לחזור סוף סוף לקולנוע, אין רגע אחד משעמם בכל הסרט.
אם כבר חוזרים לסרטים - אז לסרט איכותי עם שחקן משובח. כבר התגעגענו ! ג''ייסון סטאת''ם עושה זאת שוב והפעם בסרט אקשן עוצר נשימה בעיקר בגלל העלילה הדרמטית, קרבי היריות והרמקולים בקולנוע ששירתו אותם היטב. תסריט מגניב שמאלץ להחזיר את העלילה חזרה אחורה כדי לספר את הסיפור, היה אפשר להציג את זה בצורה יותר מסודרת אבל הפרטים התבהרו היטב. בחירת שחקנים נכונה, הסרט אינו רציני מדיי למי שתוהה. 9/10 הוא הציון שלי לסרט זה, ממליץ לאוהבי אקשן-פעולה סוחף וכשג''ייסון מעורב - שום דבר לא יכול להשתבש.
סרט אקשן מצויין!!! הייתי מרותק למסך במשך כל השעתיים, משחק בין הטובים שראיתי לאחרונה וצילום מצויין, הנאה מובטחת לחובבי אקשן וגם לכאלה שלא במיוחד.
סרט אקשן מצוין, עשוי היטב , אומנם צפוי לגמרי מההתחלה , אל תצפו לטוויסטים כי אין. אבל יש צילום טוב ובימוי טוב.ויש ג׳ייסון סטאטם :)
סרט פעולה מצויין .
לא משהו שלא ראינו קודם אבל עדיין אקשן מהנה וג''ייסון סטיית''ם לא התבגר בדקה מאז לוק סוק בסוף המאה הקודמת. מסך גדול ורמקולים ראויים חובה!