רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: האקסית של ג'ונה היל תוקפת והבת של כוכבי "משחקי הכס"

מדור חיים ב Seret
חיים ב-Seret: האקסית של ג'ונה היל תוקפת והבת של כוכבי משחקי הכס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של מישאל רוברט: כוכבי ״משחקי הכס״ הרחיבו את התא המשפחתי, קלייר דיינס ויו דנסי הפכו להורים לשלושה, בת זוגו לשעבר של ג׳ונה היל בהאשמות קשות כלפיו ומה באמת עובר על הת'ר לוקליר?
קלייר דיינס ויו דנסי הפכו להורים לשלושה

לפני מספר חודשים סיפרנו לכם כי זוג השחקנים, קלייר דיינס ויו דנסי, מצפים לילד שלישי, וכעת אושר שהרך הנולד הגיע לעולם. השניים נצפו מטיילים ברחובות ניו יורק עם התינוק החדש במשפחה, שהיה בעגלה. בשלב זה עדיין לא ברור אם התינוק ממין זכר או נקבה, אך כנראה שזה עניין של זמן עד שנגלה. דיינס ודנסי הכירו על סט הצילומים של הסרט ״לפנות ערב״ בשנת 2006. השניים התארסו שלוש שנים לאחר מכן, והתחתנו תוך זמן קצר בטקס בצרפת. הסרט נכשל בקופות ובביקורות, אך הזוגיות ארוכת השנים הביאה לעולם שלושה ילדים - שני בנים בני עשר וחמש, וכעת תינוק נוסף.

כוכבי ״משחקי הכס״ הרחיבו את התא המשפחתי

קיט הרינגטון ורוז לסלי, המוכרים בעיקר בשל תפקידם בסדרה ״משחקי הכס״, הביאו לעולם בת שנייה, אחות קטנה לבנם בן השנתיים. "הם שמחים ומאושרים על לידתה של בתם הקטנה והצטרפותה למשפחה", מסר הדובר של הרינגטון לאתר חדשות אמריקאי. בחודש מרץ האחרון פורסם כי השניים מצפים לילד נוסף, והרינגטון אמר בראיון באותו זמן: "עם הילד הראשון הכל היה כזה, מאוד רומנטי, והפעם אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להיות יעילים. אמא שלי תמיד אומרת שהיא לא זוכרת את הילדות שלנו או את ההורות המוקדמת כי אתה כל כך נוכח בזה, ואני חושב שזה מה שילדים מאפשרים לך - להיות נוכח להפליא ברגע, כי אין לך ברירה אחרת".

ההריון התגלה לציבור על ידי הרינגטון עצמו, כאשר הופיע בתוכנית של ג'ימי פאלון ונשאל על בנו: "הוא עומד לקבל את שוק חייו, כי יהיו לו בקרוב אח או אחות קטנים". הזוג הכיר על סט הצילומים של ״משחקי הכס״, בשנת 2012. בשנת 2017 השניים התארסו, ולאחר שנה נישאו בטקס מסורתי בכנסייה שבסקוטלנד.



בת זוגו לשעבר של ג׳ונה היל בהאשמות קשות

ג'ונה היל בן ה-39 הפך לאחרונה לאבא טרי עם בת זוגו, אוליביה מילר, ובתזמון שנראה מעט חשוד, האקסית שלו הטיחה בו האשמות קשות באינסטגרם שלה. שרה בריידי, גולשת במקצועה, יצאה עם היל במשך שנה בשנת 2021, ופרסמה לפני מספר ימים שרשור סטוריז בו היא מאשימה את היל בהתנהגות מתעללת באותה תקופה. "זו אזהרה לכל הנשים, אם בן/ת הזוג מדברים אליכם ככה, תחשבו על תכנית בריחה. דברו איתי אם אתן צריכות אוזן קשבת", בריידי פתחה ואמרה.

היא הוסיפה צילומי מסך נרחבים של שיחות אישיות ביניהם, כאשר באחת ההודעות היל מציב בפניה גבולות ברורים: "פשוט ולעניין: אם את צריכה לגלוש עם גברים, להיות מיודדת עם גברים באופן לא הולם וחסר גבולות, לדגמן, לפרסם תמונות של עצמך בבגד ים, לפרסם תמונות מיניות, להיות מיודדת עם נשים לא יציבות מהעבר הפרוע והלא רחוק שלך – אני לא בן הזוג המתאים לך. אם הדברים האלה משמחים אותך, אני תומך בכך ולא יהיו רגשות טינה. אלו התנאים שלי לזוגיות רומנטית, והם מבוססים על הדרכים שבהם המעשים שלך פגעו באמון שלנו". בריידי הוסיפה ונימקה את החלטתה לחשוף שיחות פרטיות: "גם אני מתמודדת עם בריאותי הנפשית, אבל אני לא משתמשת בזה כדי לשלוט באחרים כמו שהוא עשה לי. זו הייתה שנה של התאוששות וצמיחה. בעזרת אהוביי והרופאים חזרתי לחיות ללא רגשות אשם, בושה ושיפוט עצמי לגבי דברים קטנים כמו לגלוש בבגד ים במקום בחליפת גלישה שמרנית. ואני בטוחה שצפוי לי עוד תהליך הבראה מההתעללות הזו. אני משתפת אתכם כי לשמור זאת לעצמי גרם נזק לבריאותי הנפשית. אם יש דבר אחד שאני מאחלת לו, זה שיהיה מוקף בגברים פמיניסטיים שילמדו אותו להתפתח בדרכים שבהן הוא טען שהוא מעוניין ללכת".

נכון לעכשיו, היל לא הגיב על ההאשמות, אך הרשת בהחלט לא עצרה את עצמה מלהתפוצץ בשלל תגובות, משני הצדדים. טוקבקיסטים מסוימים תמכו בבריידי וטענו כי הוליווד צריכה לעצור הפקות בהן היל משתתף, או לחלופין- לפטר אותו לאלתר. מגיבים מהעבר השני תמכו בהיל וטענו כי הוא הציב דרישות הוגנות ולגיטימיות מבת זוג, וכי פרסום שיחות אישיות כאשר לא מדובר במקרה אלים זה מעשה לא מוסרי. אחרים דווקא התרגזו על תזמון פרסום הדברים, ותהו למה לקח לבריידי שנה וחצי להתלונן.



מה עובר על הת'ר לוקליר?

דיווחים סותרים לגבי מצבה של הכוכבת של סדרות העבר ״מלרוז פלייס״ ו״שושלת״: בבריטניה פורסמו תמונות מדאיגות של השחקנית רצה ברחוב, הולכת על קורה באופן מסוכן ונראית מדברת לעצמה. מצבה של לוקליר בת ה-61 נראה טוב ויציב בזמן האחרון, כאשר היא התארסה לאהוב נעוריה כריס הייסר ושלחה את בתה ללימודים במכללה.

אולם כעת, מספר מקורבים מספרים על הרעה במצבה: "הת'ר שותה שוב. היא תמיד אהבה טקילה ולא מסוגלת להתרחק מזה", סיפר מקורב לאתר הבריטי Daily Mail והוסיף שלא מדובר רק בשתייה: "היא לוקחת כדורי דיאטה, ואיבדה כבר כמעט 20 ק"ג. המשפחה שלה דואגת לה וכולם מרגישים חסרי אונים. במיוחד הבת שלה אווה, שאוהבת אותה כל כך".

מקורב אחר אמר לאתר אמריקאי: "היא שותה ואמרה לחבריה כבר לפני חודש שהיא רוצה לחזור לגמילה, אבל בינתיים לא עשתה את זה". המקורב הגיב גם על התמונות המדאיגות: "זה באמת מוזר מאוד. מי יודע מה קרה שם. היה נראה שהיא מדברת לעצמה ובשלב מסוים היא רצה ברחוב, עשתה פרצופים מצחיקים ואז חזרה לשבת לבד. ולמה היא הלכה על הקורה עם כפכפים? זה מאוד מסוכן".

מהעבר השני, אולי הטענות על התנהגותה בהווה מוגזמות מעט. שני מקורבים של לוקליר יצאו להגנתה, כאשר אחד מהם אמר: "ההאשמות האלו מכעיסות את הת'ר מאוד. היא לא שותה ולא שתתה במשך שנים". אותו מקורב הסביר גם את התמונות המוזרות: "היא פשוט קיבלה חדשות רעות באותו יום והייתה עצובה". חברה נוספת של לוקליר, שרה מגנוסון, אמרה גם היא שאין סיבה לדאגה: "פשוט עבר עליה יום רע. שוחחתי איתה היום והיא נראתה נהדר והייתה צלולה. היא נראית הכי טוב שנראתה מזה שנים".
מישאל רוברט - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2023
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט