שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.3/10
העלילה לא קיימת. הדמויות תפלות והן מסתמכות יותר מדי על המפלצות כדי ליצור מתח. אתה הופך לחסר רגישות פשוט לא משנה מה קורה במשך הסרט במהירות ואולי תתחיל להרגיש ישנוני כמוני. הדבר היחיד הטוב בסרט זה המשחק של כל הדמויות השחקנים היו נהדרים. השחקנית ששיחקה את סאם הייתה ממש טובה בתפקידה עכשיו לחלק הטוב ביותר. החתול פרודו שהופיע במשך כל הסרט כדמות משנה חמודה אך מיותרת שהוסיף חוסר הגיון וחוסר חשק לצפת בסרט . ציון 5 בקושי
עלילה דלה, סיפור המפלצות ממצה עצמו אחרי חצי שעה.
סרט טוב ! אך פחות זורם כמו השניים הקודמים . מותח ומעניין.