שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.4/10
רעיון נחמד לסרט אבל הביצוע כושל.מורגן פרימן לא ממש מורגש בסרט.אין שום דבר מעניין ואין רגע אחד של מתח ראוי.
אהבתי את הרעיון של הסרט. אחלה סרט. מומלץ.
אכזבה קשה. סרט ממש ממש לא טוב. מלא בקלישאות. השחקן האגדי נראה כאילו הוא עדיין בפרסומת למזגן. לא מומלץ
עלילה מצוינת ואחלה קצב. כיף לראות את מורגן פרימן בתפקיד מרכזי בגילו המופלג.
הרעיון של הסרט מצויין, הביצוע כושל מאוד, אין אקשן אין כמעט מתח. היו רגעים שגם אני וגם אשתי נרדמנו.מורגן פרימן שחקן מצויין ואהוב אבל הגיל כבר נותן את אותותיו, בן 86.הקיצר סרט מתיש ולא מומלץ בכלל. גם בבית לא הייתי צופה בו.
מהטריילר היה נראה כמו עוד סרט פעולה - מתח רגיל, הופתעתי לטובה, סרט מפתיע באופן העניין שלו לאורך כל הסרט. משלב גם אלמנט רומנטי - קומי ומותחני. רעיון ה-57 שניות גאוני. מומלץ.