רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: טרנטינו מתנגד לאזהרות צפייה ולופז חוטפת מהמעריצים

מדור חיים ב Seret
חיים ב-Seret: טרנטינו מתנגד לאזהרות צפייה ולופז חוטפת מהמעריצים
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של מישאל רוברט: רגע לפני סרטו האחרון טרנטינו מדבר על התנגדותו לאנשים שנעלבים מסרטים, לופז מעלה תמונה של אפלק בלי חולצה ליום האב וחוטפת, דמי לובאטו מסבירה למה חזרה בה ואמרה שאפשר לפנות אליה בלשון נקבה ודין מקדרמוט הודיע על גירושים מטורי ספלינג ואז התחרט
ג׳ניפר לופז חוטפת אש

יום האב שהתרחש ביום ראשון האחרון לווה בפוסטי הערכה עבור אבות רבים, אך פוסט אחד תפס את הכותרות והפך למושא ביקורת ולעג עבור הגולשים. תשומת הלב לא נבעה (רק) מהעובדה שמדובר היה בפוסט אינסטגרם של ג׳ניפר לופז, אלא בעיקר בשל התוכן שלו. הכוכבת הוותיקה העלתה תמונה של בעלה, בן אפלק, בתמונת סלפי ללא חולצה, שמשאירה מעט מקום לדמיון, וכתבה :״יום האב שמח לך. ויום האב שמח לכל האבות! אנחנו אוהבים ומכירים בכם יותר משתדעו אי פעם״. לפוסט נוספו עוד סרטון של אפלק ושתי תמונות של הזוג ביחד.

העוקבים ההמומים הביעו כמובן את דעתם על התמונה החושפנית, כאשר חלק מהתגובות המובילות היו: ״הוקרה לאבא... בלי תמונה אחת עם הילדים״, ״חוסר קלאס, חוסר כבוד. אין לך גבולות״, והתגובה המובילה - ״למה שתעלי תמונה של בעלך חצי עירום ואז תדברי על יום האב?״. טוקבקים כאלה מילאו את הפוסט בעמוד האינסטגרם של ג'יי לו, כאשר חלק מהמגיבים נחלצו לעזרתה וטענו כי לא צריך להגיב אם אין משהו חיובי להגיד.

לופז ואפלק התחתנו בשנת 2022, לאחר שהיו מאורסים במשך כשנה. הזוג יצא ביחד עוד בתחילת שנות האלפיים, ואף התארס בשנת 2003, אך הם נפרדו שנה לאחר מכן. הם חזרו 18 שנה לאחר מכן, בשנת 2021, לאחר שאפלק נפרד מחברתו דאז, אנה דה ארמס. לאחר נישואהם לופז שינתה את שמה לג'ניפר אפלק.



דמי לובאטו: "נאלצתי להסביר לאנשים כל הזמן למה אני מזדהה בכינויים א-בינאריים"

כפי שאנו זוכרים, לפני כשנתיים השחקנית והזמרת דמי לובאטו הכריזה על עצמה כא-בינארית, וביקשה כי יפנו אליה בכינויי הגוף "הם/הן". ההצהרה עוררה סערה, כאשר רוב האנשים התקשו להישאר אדישים. לאחר מכן, כעבור שנה, היא חזרה בה ואמרה שזה בסדר לפנות אליה בלשון נקבה, מה שיצר בלבול רב בקרב מעריציה.

השבוע, הכוכבת בת השלושים התראיינה למגזין GQ HYPE הספרדי, והסבירה מה גרם לה לקחת את דבריה בחזרה, כאשר האשימה אנשים שלא הבינו את חשיבות העניין: "נאלצתי לחנך אותם ולהסביר בלי הפסקה למה אני מזדהה עם הכינויים האלו. זה היה מתיש, פשוט התעייפתי. אבל זו בדיוק הסיבה שחשוב להמשיך לדבר על זה. זה משהו שנאלצתי להתמודד איתו מדי יום. למשל בשירותים ציבוריים, נאלצתי להיכנס לשירותי הנשים למרות שאני לא לגמרי מזדהה עם זה. או כאשר מילאתי מסמכים שבהם הייתי צריכה לכתוב מה המגדר שלי – היו רק שתי אופציות, זכר ונקבה, והרגשתי שאף אחת מהן לא נכונה עבורי".

לובאטו חוותה שורת משברים אישיים בשנים האחרונות. לפני כחמש שנים אושפזה בבית חולים בעקבות מנת יתר של סמים שהובילה להתמוטטותה. כעבור חודש היא שוחררה למכון גמילה, ובראיון שנערך בשנת 2021, היא הודתה כי מנת היתר גרמה לנזק ושבץ מוחי, התקף לב ובעיות ראייה. טרנטינו: ״זה מגוחך להיעלב מתוכן של סרט״

קוונטין טרנטינו ידוע בתור במאי שאומר את האמת שלו בצורה ישירה ולא מתפשרת, בין אם זה בסרטים שהוא יוצר או בראיונות. השבוע, במהלך ראיון עם מגזין צרפתי, קוונטין טרנטינו נשאל מה דעתו על אזהרות צפייה ועל העובדה שאנשים מסוימים נעלבים מסרטים שהם חושבים שהם גזעניים, סקסיטיים וכו׳. באופן האופייני לו, הוא אמר: ״אני מתנגד למילה 'נעלב'. כל אחד יכול להיעלב ממשהו. למען האמת - אני חושב שרוב הזמן העובדה שמישהו נעלב מסרט מעידה על מוח צר אופקים. אפשר לבקר סרט כי לא אהבת אותו, אבל בנאדם, להיעלב? זה מגוחך להיעלב מתוכן של סרט.״

בנוסף לכך, הוא מתוודה שיש סרט אחד שצפה בו בחיים שלו והוא באמת נעלב ממנו, אבל הוא טוען כי זה לא אשמת הסרט: ״ יש סרט אחד שיצא בעשר השנים האחרונות, ואני לא אגיד מה שמו, שממש העליב אותי. אבל אחרי שהקדשתי לכך מחשבה - הבנתי שזו אשמתי בלבד. האשמה המזורגגת שלי. חשבתי שהסרט גזעני מאוד, ורציתי לתת אגרוף בפרצוף של הבמאי. אני עדיין חושב שהסרט גזעני. אבל זה רק סרט״ .

הבמאי בן השישים דיבר בראיון גם על הסרט החדש שהוא עובד עליו, ״מבקר הסרטים״. הוא אמר שהסרט מבוסס על אדם אמיתי, מבקר סרטים שכתב למגזין פורנוגרפי בשנות השישים. זה יהיה סרטו האחרון של הבמאי האגדי, שטען כי לאחר מכן יתמקד בעיקר בכתיבה.



(קוונטין טרנטינו בפסטיבל ירושלים. צילום: איתמר גינזבורג)
דין מקדרמוט הודיע על גירושים מטורי ספלינג ואז התחרט

לאחר 17 שנות נישואים, חמישה ילדים ואינספור משברים, השחקן דין מקדרמוט הודיע על גירושים מטורי ספלינג (״90210״) - ואז חזר בו. מקדרמוט הודיע בחשבון האינסטגרם שלו ביום שבת האחרון על החדשות העגומות: "בעצב גדול ולב כבד מאוד, אחרי 18 שנים ביחד וחמישה ילדים מדהימים, אני וטורי החלטנו ללכת לדרכים נפרדות ולהתחיל במסע חדש משלנו. נמשיך לשתף פעולה כהורים אוהבים ולעזור לילדינו במהלך התקופה הקשה הזו."

אבל, מספר שעות לאחר מכן, נראה כי מקדרמוט התחרט ומחק את הפוסט. מקורב לזוג אמר לעיתון רכילות אמריקאי: "טורי ודין לא מתגרשים והם חזקים מתמיד. היו להם עליות ומורדות כמו לכל זוג אבל הם ממשיכים לעבוד על הנישואים בעזרת טיפול זוגי. הם אוהבים אחד את השנייה ולא נפרדים. דין כנראה פרסם את הפוסט אחרי שהוא וטורי רבו לילה לפני כן. מן הסתם הוא התחרט על זה ומחק את הפוסט״.

רק לפני מספר ימים השניים העלו תמונות משפחתיות מחייכות, כאשר חגגו לבתם סטלה יום הולדת 15 במלון הילטון. אך למי שעקב מעט אחרי בני הזוג בשנים האחרונות התקרית אינה מפתיעה כלל וכלל. מערכת היחסים בין השניים ידועה כאחת הסוערות ובלתי-יציבות בהוליווד. טורי הכירה את מקדרמוט בעוד שניהם נשואים, כאשר היא התוודתה באוטוביוגרפיה שלה: "שכבנו בלילה הראשון שבו נפגשנו. זה לא היה משהו פזיז רק למען הסקס, אלא החלטה מודעת. ממש התאהבנו". הם עזבו את בני הזוג שלהם והתחתנו זמן קצר אחר כך. אחר כך הגיעה התנהלות כלכלית שגויה וחובות גדולים, ואם זה לא מספיק, התפשטו שמועות על בגידות חוזרות ונשנות של מקדרמוט, שמועות שהתבררו כנכונות.
מישאל רוברט - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית בן אפלק
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט