ספיידרמן 3 ביקורת סרט

Spider-Man 3 Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "ספיידרמן 3":
"לא ביקורת"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Spider-Man 3
משחק טובי מגוווייר, קירסטן דנסט, ג'יימס פרנקו, ברייס דאלאס הווארד, תומאס היידן צ'רץ, טופר גרייס, ג'יימס קרומוול, תרזה ראסל, אליזבת בנקס, דילן בייקר במאי/ת סם ריימי  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לספיידרמן 3 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"לא ביקורת"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע22.4%
בבית
אחכה לדי.וי.די69.4%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות8.2%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
ניסיתי לחשוב מה תהיה הדרך הטובה ביותר לציין שנה לחרם של שתי מפיצות הסרטים הגדולות ביותר בישראל על מבקרי הקולנוע שלא נכנעו לתכתיבים הפשיסטים שלהן – שלא להעלות ביקורות בימי חמישי, יום יציאת הסרט בבתי הקולנוע. האם צריך לעבור בשתיקה על התאריך ההיסטורי והחרם חסר התקדים או שצריך לעשות מעשה.

מאחר ועייפתי מניסיונות שכנוע, ומפעולות תגמול (--"תורידו את שמי ואת הכוכבים שלי מהפרסומת של 'השטן לובשת פראדה'"), מצאתי לנכון שבמקום ביקורת על שובר הקופות הגדול של הקיץ, אכתוב מאמר שמסביר את תחושותיי האישיות ומספר סנקציות שהחלטתי בחודשים האחרונים לבצע נגד אותן שתי חברות שעדיין מחרימות אותנו.הקדמה קצרה: ביום בהיר וקיציי אחד מפיצי הסרטים בישראל החליטו להחרים את מבקרי הקולנוע בישראל. הסיבה הרשמית - מבקרי הקולנוע פוגעים בהכנסות של מפיצי הסרטים מאחר והם מעלים ביקורות סרטים, גם קטלניות, ביום יציאת הסרט למסכים. כמובן שהתירוץ מופרך מלכתחילה מאחר והסרטים שהכי מצליחים כלכלית הם סרטים מסחריים שבדרך כלל זוכים לקטילות מצד הביקורת. שלא נדבר על כך שישראל היא בין המדינות הפעילות ביותר מבחינת הורדת חומרים בלתי חוקיים באינטרנט.
לאט לאט החרם התפוגג. קולנוע לב הכריזו שהם לא יחרימו את מבקרי הקולנוע. באותו שבוע סרטי וורנר אסרו על היחצנית שלהם להצטרף לחרם. תוך שבועיים גלובוס הודיעו שלא יחרימו, כנ"ל סרטי יונייטד קינג שלצד סרטי ואן דאם מפיצים סרטי איכות, ואחרי חצי שנה גם סרטי שפירא נכנעו.

השתיים שעדיין מחרימות את מבקרי הקולנוע הן "פורום פילם" בעלת בתי קולנוע רב-חן ויס פלאנט ו "א.ד.מטלון" שסרטיה מוצגים בבתי קולנוע רב-חן ויס פלאנט ובעבר היתה בעלת בתי קולנוע "פארק" ו"רענן" ברעננה.שתי החברות שעובדות באופן צמוד עם האולפנים ההוליוודיים לא יורקות לכיוונם של סרטי האיכות הקטנים. הן מתפרנסות משוברי קופות וכאשר הן נאלצות ואני מדגיש נאלצות להפיץ סרטים איכותיים הן לא בדיוק יודעות איך להתמודד אתם. הסיכוי שסרטים מבריקים כמו: "לרוץ עם מספריים", "רמז לסקנדל", "המעיין", "חיים בין השורות", "חברות עם כסף", "הפירצה", "ילדים קטנים", יזכו להצלחה מסחרית תחת ידיהם שואפים לאפס.

וכך יוצאים להם סרטים איכותיים וקטנים ב"יס פלאנט" ו"סינמה סיטי" כאשר טקס קבורה נטול צופים מתבצע סופית תוך חודשיים אם לא פחות ב"מגדלי האופרה". המפיצים, במקום לטפל ביצירות "ארט האוס" בכפפות משי ולהציג אותן בסינמטק או במוזיאון מעלימות אותן כאילו היו דמויות בסרטים "אמן האשליות" או "היוקרה".
כאן אני נכנס. החלטתי לנקוט בצעד נוסף בחרם שלי. לא רק שאסרתי על שתי חברות ההפצה להשתמש בשמי בפרסומיהן. בחודשים האחרונים החלטתי להפסיק לכתוב ביקורות על הסרטים שלהם. אם שמתם לב אין יותר ביקורות על סרטים שהופצו ע"י "פורום פילם" ו"א.ד.מטלון" באתר סרט. אני כן אכתוב קטילות אם במקרה וממש סבלתי בסרט. במקרה הנ"ל אני זה שמוציא את הכסף על הכרטיס ולכן אעשה ככול העולה על רוחי ביקורות רעות כן! ביקורות טובות גם על סרטים מעולים, לא!בכל מקרה, אל דאגה. לעומת הסרטים הקטנים שא.ד.מטלון נאלצת להפיץ, על "ספיידרמן 3" אין סיכוי שלא שמעתם. ואם לא שמעתם על "ילדים קטנים", בטח ובטח שמעתם על "שודדי הקאריביים 3". אם לא, פורום פילם כבר ישטפו לכם את המוח.

הכול באדיבות שתי מפיצות הפאסט פוד ההוליוודי הכי גדולות בישראל. יש לציין גם את שיתוף הפעולה של מבקרי קולנוע מסוימים שהחליטו להיכנע תוך שנייה לתכתיבים של האמריקנות. עוד משתפים פעולה הם עורכי העיתונים ואתרי האינטרנט שאם הם היו תומכים במבקרי הקולנוע החרם היה מופסק במהירות. לדוגמה, אתר אינטרנט כמו ynet יכול לדרוש מהמבקר לא להשתתף בחרם. עיתון מסחרי כמו מעריב מכריח את מבקר הקולנוע שלו לא להשתתף בחרם. כך שהעורכים אחראים להצלחת החרם של "פורום פילם" ו"א.ד.מטלון" לא פחות.
ספיידרמן 3 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: נועם אלרגיל: 1524/05/2023 21:17:37
8/10אייקון ציון
סרט מאוד מיוחד. לפי דעתי לא הטוב מבין השלושה , אבל עדיין ראוי לצפייה. הכי טוב היה השני . מה שכן , הוא לא חוסך באקשן והייתי במתח כמעט לאורך כל הסרט. סוף הסרט היה מאוד מרגש. ממליץ מאוד!
שם: אופירגיל: 1724/09/2019 19:28:11
7/10אייקון ציון
דווקא נהניתי. אזהרת ספוילרים בביקורת. אומנם לא סרט מושלם וקצת משעמם לרגעים, אך סרט טוב ומהנה. קשה לי להצביע על רגע בסרט שישבתי ואמרתי וואו, כי אין כזה, אפילו לא המוות של הארי. בניגוד לספיידרמן 2, שיש את גם את סצינת הרכבת הטובה וגם סצינת השיא בסוף הסרט, פה לא מצאתי נקודת שיא מדהימה שתפסה אותי ממש.
שם: rotem590גיל: 1720/11/2015 22:48:15
10/10אייקון ציון
סרט מדהים, אי אפשר להוריד לרגע את העיניים מהמסך! ובנוסף הוא אפילו מצחיק
קישורים
חץ ספיידרמן 3 (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט