7.8/10
ואווו, בכיתי חצי סרט, כמה רגש, כמה אהבה, יפיפה!!!!!
סרט תקופתי מקסים ונוגע ללב. רומנטי ומתוק להפליא שמשוחק מצויין! בעיני הוא בין הסרטים הרומנטים הטובים ביותר.
סרט סוחף והוליוודי. המשחק מעולה, הצילום לא רע בכלל, הפס-קול מוסיף הרבה לאווירה המלודרמטית, העריכה נחמדה, עיצוב התלבושות והתפאורה מוסיפים הרבה לרוח התקופה בה הסרט מתרחש רוב הדיאלוגים חכמים ובנויים היטב אך התסריט והעלילה צפויים, שגרתיים, לא מחדשים הרבה, די טיפוסיים וקלישאתיים. בקיצור, אפשרי מאוד לצפייה.
אם הייתי נותן ציון לסרט בשנה שהוא יצא לאקרנים אז הוא היה גבוה יותר. הסרט עצמו הוא טוב ולעיתים מרגש , גם הרבה בזכות המוסיקה הנפלאה של ארון זיגמן. אבל כדי לבחון איכות של סרט צריך גם פרספקטיבה של זמן. בשנים שחלפו מ 2004 וגם לפני כן יצאו לא מעט סרטים דומים, על אהבות בין גבר עני לאישה עשירה, כאלו שנקטעו בגלל נסיבות כאלו ואחרות וחודשו לאחר מכן, שהורי האישה מתנגדים לקשר ביניהם וכו''. לכן הוא חסר ייחוד וזה ההבדל בין סרט טוב לבין סרט מצויין ובלתי נשכח.
דרמה תקופתית מרגשת.. האמת? עלילה קצת צפויה. אבל המשחק כל כך אמין וטוב שזה מתעלה על כך וכן גם על אורכו של הסרט. כיף לפעמים לראות סרטים על התקופה של לפני עידן האינטרנט והטלויזיה.
מי שלא התרגש מהסרט הזה פשוט אפטי או חסר לב
סרט מושלם ומרגש יש בוא גם דרמה וגם רומנטיקה במידה המספקת לא יותר מדי ולא פחות מדי ממה שצריך סרט שגורם לבכות מהתרגשות
סרט פשוט אדיר, מרגש כל פעם מחדש, משחק נוגע לשלמות של השחקנים שמצליחים להעביר את התחושות בסרט, מה גם שאני מאוד אוהב סרטים שמבוססים על שנות ה 40 ומעלה והסרט הזה הוא סרט מאיזור השנים ההם.. סרט אדיר לכל גיל מלמד באמת מהי אהבה אמיתית, וזה הסרט הראשון והיחיד אי פעם שאשכרה בסוף ירדו לי בו דמעות.. התחברתי אליו בצורה יוצאת דופן, מפסיד כל מי שעוד לא ראה אותו!
דרמה ארוכה ,צפוייה ולא מרגשת , אף לא לרגע. בוזבזו שעתיים מחיי מתאים לגיל 85 ומעלה
סרט מהפנט. השחקנים מצוינים, הנופים מהממים והעלילה סוחפת ומרגשת עד דמעות. יש בסרט שני סיפורים שמתחברים יחדיו לכדי סיפור אחד, ומצליחים לרגש כל אחד בדרכו שלו. פשוט יצירת מופת, אין מילים! לא ברור לי במי אלי בחרה בסוף, יש מצב שבכוונה השאירו את זה פתוח(?). בכל מקרה, סרט מהמם מכל הבחינות. מזמן לא התרגשתי ככה מסרט. רוצו לראות!
הסרט הכי רומנטי שראיתי בחיי. יצירת מופת. צפיתי בו עם בת זוגתי לפני שנים אבל עדיין הטעם הטוב נשאר עד היום ! מלמד מהי אהבה אמיתית. משחק מעולה של כל השחקנים בסרט. ציון: לא 10 כי אם 100 !
The Notebook 2004 רק כעת יצא לי לראות את הסרט המקסים הזה { עדיף מאוחר מאף פעם },סרט רומנטי קלאסי,סיפור של אהבה בלתי אפשרית { מעמדות שונים בחברה },מסופר בצורה מקסימה,בקיצור אחלה סרט,עשוי טוב.
סרט יפה. בחירה מעולה של השחקנים,אחלה כימיה יש בינהם. רק שהעלילה לא מקורית.
אין מילים. פשוט מושלם.
זה הסרט הכי רומנטי שראיתי מימיי!!!!!!!!!!!! כל כך מרגש וסוחף, סרט שפשוט משתלט עליך, אתה לא יכול שלא להצתמרר ממנו. פשוט מדהים, המשחק מעולה, העלילה מרתקת, הסוף כך כך מרגש... מומלץ בחום!!
ראיתי לראשונה לפני כמה ימים.... ווואוו... מאחת שלא מתחברת לז'נר של סרטי רומנטיקה.. פשוט לא הפסקתי לבכות. (בעודי נזכרת בו.. מזילה דמעה) סרט מרגש, ללא כל רגע מיותר.. תסריט מעולה, משחק מרגש, אפשר ממש לטעות כי הדמויות אמיתיות וכי אתה רואה מהצד את המתרחש בזמן אמיתי. פשוט כדאי...
הסרט הכי יפה ומרגש שראיתי כול החיים שלי.. ממש ממש ממש מומלץ לראות.. חבל שאין ציון 100
סרט מדהים, מושלם, מהמם. השחקנים מדהימים, משחק מצויין הם מעבירים את הסיפור ואת התחושות בדיוק כפי שהסופר מעביר אותם. הכימיה בניהם פשוט נפלאה. בחירה טובה מאוד של שחקנים . ניקולאס ספארס כותב מדהים, הסיפורים שלו פשוט טובים, סוחטי דמעות ומאוד מציאותיים. כל אחד ואחד מכם יוכל למצוא את עצמו בסרט ובספר. התסריטאי והבמאי עשו עבודה פשוט נפלאה. ולמי שאהב את הסרט שיראה גם את "סיפור אהבה בלתי נשכח" שגם מבוסס על ספר של ניקולאס ספארקס "סיפור בלתי נשכח" - בהתחלה תצחקו ובסוף תבכו-מובטח... שווה לראות... ממכר...
בכיתי חצי מהסרט סרט ענק זה הסרט היחיד עד עכשיו שבאמת העביר לי את התחושה של אהבה , פשוט סרט ענק שווה צפייה , נראה לי שזה יגע יותר למי שמאוהב ולא למישהו שאין לו אהבה
לא משהו בכלל... ציפיתי להרבה יותר וממש התאכזבתי!! אין לי מושג על מה כולם בכו... לא היה אפילו קטע מרגש שהיה שווה לבכות עליו... לא יודעת לדעתי גל המשחק לא היה משהו ולפעמים היה קצת מאולץ!! אפשר להביא בוידאו (כמוני) אבל בהחלט לא שווה לבזבז על זה כסף בקולנוע...