שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.5/10
אחלה קומדיית פעולה . רק בשביל לראות יוג''ין לוי שקורע מצחוק שווה לראות את הסרט הזה .10 בסולם statham.
אחד הסרטים המ-צ-ח-י-ק-י-ם שראיתי,סרט מצחיק,משעשע,מדהים ויפה. הלכתי עם עוד 7 חברים וכלם נהנו וצחקו (כולל שאר האנשים) והאולם היה מלא! ולקחנו את המקומות האחרונים!
סרט נננווורררראאאייי! משעמם בטירוף! הגעתי למצב שהתחלתי לדבר עם אנשים בSMS, כי שיעמם לי... אל תלכו!!! אין כמעט קטעים מצחיקים (חוץ מהקטע עם הפלוצים והנזירות..חחח)
סרט יפה ומצחיק...אני ממליץ אבל יש קומדיות מצחיקות יותר כמו לדוגמא: "לדפוק חתונה"
סרט יפה, ממש ממש מצחיק! שווה מאד ללכת אליו...
סרט מצחיק, קליל ומהנה. משחק מצוין, תסריט חביב וקולח מאוד. מומלץ בחום!