שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
8.1/10
סרט חמוד מאוד, הילדים (6 , 3.5) אהבו מאוד וישבו מרותקים. גם אני אהבתי מאוד!
מתחיל ישר לעלילה, קצר, קולע, מצחיק ומעניין... כמו שסרט אנימציה לילדים ומבוגרים צריך להיות
סרט חביב מאוד. תמיד כיף לראות סרטי אנימציה כאלו
חמוד מאוד. לא רק לילדים.