שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.7/10
סרט מדהים. טוב לחובבי מדע בדיוני. הסרט מעניין מאוד,אותי הסרט ריתק,לא רציתי שייגמר הסרט צולם בצורה של סרט כאילו-תיעודי. מומלץ בחום
משעמם, לא כדי לחם ללכתי עם אחי בן 7 ושנינו יצנו לא מרוצים אתם מכירים את זה ש בתקציר זה נירא יפה ואז אתם הולחם לסרט הזה וזה ממש משעמם אז זה מה שקרע לי ולאחי
סרט פעולה לא רע בכלל. הייתי עם ילד בן 10 שישב מהופנט וילדה בת 15 שנהנתה גם כן. מותח סוחף ועכשווי - סמארטפונים, זויות צילום ומשחק טוב של הילדים. מהנה.
סרט מצוין !! יופי של עלילה