6.0/10
הזוי. לא מחובר. נטול חוט מקשר.
לא ביקורת- אני פשוט לא מבינה למה אתם כותבים ז''אנר קומדיה,דרמה וכדומה ושזה מגיע לסרט ישראלי אתם כותבים ז''אנר ישראלי? מגוחך קצת
סרט משעמם,נמשך ולא הגיוני, הזוי. חיכיתי שיגמר. לא ממולץ בכלל גם לא בבית
סרט מוזר ואיטי, לא אהבתי
סרט גרוע - מומלץ לוותר
לכל אורך הסרט שרתי "אלי אלי זה לא יגמר לעולם" 20 שנים נהנינו מיהונתן גפן. 20 שנים נהנינו מאביב גפן. יכול להיות שזה נגמר...
עם כל הכבוד, ויש כבוד- מה זה הדבר ההזוי הזה? נכון שתי השחקניות הראשיות הן משכמן ומעלה, כל אחת מעולה בפני עצמה. ונכון ישנם רגעים מטלטלים, אבל בסיכומו של דבר יצאתי מהסרט עם תחושת ריקנות ואכזבה. כלום לא התחבר עם כלום.
מציג את סיפורן של שתי נשים האחת פלסטינית והשנייה ישראלית אשר מחליפות זהויות. אמנם נשמע כמו רעיון מוכר אבל הסרט מציג זאת בצורה חדשה ומקורית. התסריט פשוט מעולה- מלא ברגעים קומיים, טרגיים, סוריאליסטיים, הזויים ונהדרים- הכל מתחבר זה לזה יפה ובצורה מתוחכמת (שמזכירה את סיפוריו הקצרים והקולעים של אתגר קרת, בעלה של שירה) העלילה בנוייה בתבונה והסרט בורא עולם אסטתי וערכי חדש שאמנם מבוסס על עולמנו (מדינתו) שלנו - צבא, כיבוש, יהודים-ערבים, אמנותֿ מדרנית- אבל גם משלב בתוכו סוריאליזם שקצת משכיח את הנושא הכאוב והקשוח שמוצג בסרט (אחת מהנשים מיועדת להיות מחבלת מתאבדת). אבל אין ספק שהאמירה החריפה עוברת גם עם הצחוק והאסתטיקה.