שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.9/10
סרט בסדר גמור. מעביר שעה וחצי בכיף, סיפור עלילה סביר בהחלט, משחק טוב, אקשן במידה הנכונה, אבל סוף צפוי. סך הכל - בסדר גמור
מערבון קלאסי עם סיפור קלאסי.אין הפתעות או אוטיסטים בעלילה,לציין מחד את ההפקה המרשימה, המוסיקה והאווירה בסרט ואת נטלי פורטמן המצוינת ומאידך את האיטיות והשעמום במונולוגים ארוכים וסוף הוליוודי טיפוסי .לחובבי הז׳אנר...
דרמה/מערבון רדוד - "לא חלבי ולא בשרי". העלילה לא מתפתחת בצורה מעניינת.
משעמם, הטריילר לא מדוייק בעליל, 10 דק'' של אקשן..... לג''יין אין אפילו אקדח והיא לא יודעת להשתמש בו...