6.9/10
סרט נחמד וחמוד מאוד לצפייה !!! האנימציה מעולה, הדיבוב נהדר, הפס-קול מושלם, הדיאלוגים מעניינים והבדיחות משעשעות אבל התסריט והעלילה צפויים. בקיצור, סרט נחמד בעיקר לצפייה עם ילדים מתחת לגיל 8.
סרט משעמם להפליא
אני אהבתי מאוד את הסרט כי אני אוהב סרטי הרפתקאות. אני ממליץ לילדים בגיל 6 ומעלה.
הסרט מהנה רוב הזמן גם למי שלא גדל על עלילות אסטריקס. אנימציה משעשעת. גם למבוגרים!
סרט מצחיק ומהנה. מעט אלים ולכן לא הייתי ממליץ עליו לילדים ממש קטנים, אבל חוץ מזה הוא מהווה 90 דקות של אושר
היינו עם הילדות בין 4 ו-6. סרט גרוע ביותר. שעה וחצי של רעש בלתי פוסק ואלימות. כל הסרט הם מרביצים אחד לשני. סרט על כלום.
סרט נפלא לילדים ובוגרים כאחד מצחיק ובעל אמירה חברתית חזקה וכמובן יש מכות וצחוקים שחבל על הזמן
נחמד ונאמן לקומיקס האגדי אם כי קצת ארוך מדי
נאמן למקור,עשוי טוב ובהחלט מהנה
הסרט הפתיע אותי לטובה. לא ידעתי למה לצפות, כי אני מכיר את ההומור הצרפתי אבל לא ממש הכרתי את הקומיקס הזה. ההומור טוב ומצחיק ברוב החלקים. לצערי נאלצתי לראות בדיבוב עברית כי לא הלכתי לבד, וזה קצת הוריד מההנאה שלי מהסרט. אבל חוץ מזה מומלץ בחום!