6.1/10
לא רע יחסית לציפיות ולביקורות. עלילה סבירה, טוויסטים נחמדים, דמויות שמתחברים אליהו בקלות ואפילו משחק לא רע. לא שר הטבעות אפילו לא קרוב אבל ממש לא רע...
לא ראיתי את הסרט אבל שמעתי שהוא גרוע
סרט טיפשי ומיותר ביותר. התסריט נכתב בצורה גרועה מאוד.
סרט שמותאם לילדים. בזבוז זמן מוחלט כל כך הרבה קיטשיות בסרט אחד. אין סצנה אחת שהייתי מרותק ממנה, או שרגש כלשהוא התעורר לו. לא ברור איך אנשים נתנו פה ציון 10. ציון 3 רק בגלל קצת אפקטים
נוראי - משעמם, ילדותי, ומיותר
הטעות הראשונה של הסרט מתחילה בכך שנותנים לכריס המסוורת שחקן די מוכשר לעשות מבטא אירי (?) או לא ידוע בכלל מה שלא הולך לא ככ טוב ודופק לו את כל ההצגה וגורם לו משום מה למשחק גרוע . הצילום מרגיש כאילו צילם צלם חובבן וכנל לגבי התסריט היבש . נכון היה גיחוך אחד או שניים באמצע אבל כשההומור מתחיל לחזור על עצמו זה כבר מאבד אתזה לגמרי .
הלכתי עם שני חברים, שלושתנו נהננו מאוד סיפור מעניין יפה ומרגש, מקווה שיצא סרט המשך
ראיתי בהקרנת בכורה ביס פלאנט, נהנתי מאוד מומלץ בחום
סרט מושלם לפסח, חובה לראות בקולנוע צילומים מרהיבים ועלילה מרגשת וכמובן כריס החתיך בא לי כבר לראות אותו שוב
אהבתי מאוד! שחקנים מעולים וכל העולם של הסרט פשוט מדהים ומיוחד שלא נראה כמו שום סרט אחר, סצנות קרב מעולות וסיפור מעניין. שווה וכייפי בקיצור
סרט מדהים. אחלה אקשן וסיפור טוב, הוא גם נראה ממש ממש מדהים ויזואלית. אחלה בילוי לפסח נראה לי
אהבתי מאוד את הסרט הקודם והגעתי עם ציפיות גבוהות והסרט עמד בהן ואפילו הפתיע בכמה מישורים כמו הקרבות והאקשן וגם כמה רגעים רומנטים יפים. סרט קיץ שמתאים לחופש להעביר שעה וחצי של כייף. מומלץ לכולם