6.2/10
המון פוליטיקה ואהבה ומלל על חשבון אקשן וחיות. הקטעים היפים והמרגשים בסרט (כמו בכל סרט טרזן) הם הקטעים עם החיות. בסרט הזה הם ממש ממש מעטים. לא לזה חיכיתי.
סרט אקשן טוב שמתרחש על נופיו היפים של הגונגל באפריקה. הסרט נותן לנו נקודת מבט חדשה לסיפורו של טרזן,טרזן כבר אינו חי בגונגל הוא חי בציוויליזציה כאריסטוקרט ומזימה אשר נרקמת כדי להרוג אותו מחזירה אותו לגונגל להרפתקה עם אקשן עוצר נשימה וסיפור חביב.
סרט יפה ומרגש. בנוי טוב ומביא את הצופה בהדרגה לנקודת המתח. מופיעה הכמות הנכונה מכל דבר- אקשן, מתח, דרמה. הסרט הפתיע אותי לטובה. יפה, הגיוני באיזה מובן, מותח, מרתק. מומלץ מאוד.
סרט הרפתקאות מהנה, המשלב מעט דרמה אנושית. מציג עושר ויזואלי של אפקטים ושל נופים אפריקאים.
נכון לסרט יש הרבה פוטנציאל לא ממומש אבל צריך לזכור שהוא נעשה על פי הסיפור המוכר ולכן העלילה לא תהיה כמו סרטי אקשן שאנחנו רגילים אליהם בימים האלה למרות זאת נהנתי מאוד משחק מצויין גם של מרגו וגם של אלכסנדר ואפקטים מעולים
האכזבה נוצרה בשל הציפיות המוקדמות לסרט "טרזן". אך הסיפור של טרזן בא לידי ביטוי רק בפלאשבאקים אפורים ורדודים מן העבר של טרזן...אותי לא מעניין מה קרה עם טרזן לאחר היותו מתורבת - מכיוון שהציפייה לראות את הסיפור של טרזן עצמו ולא סרט מלחמה בין טובים לרעים...מאכזב ביותר !
סרט יפה, מקסים, מעניין, מומלץ ביותר. ראינו ב 4D, בהחלט חוויה!
צפיתי בזה בקולנוע, אין בסרט הרבה אקשן ומה שהכי עצבן אותי שזה לא תואם מספיק לסרט המצויר, שלפי דעתי היה הרבה יותר טוב מהסרט הזה, היה לזה פוטנציאל אדיר, הדבר היחיד ששמעתי רוב הסרט זה את רוב הנשים באולם נאנחות כשראו את השחקן הראשי.. אבל, לא עדיף כבר לראות פורנו וזהו בנות??
סרט עם הרבה פוטנציאל, הרבה אפקטים, העלילה לא ברורה בהתחלה, אך אח"כ ניתן להבין. אני בתור צופה ציפיתי לסיפור ההתחלה של טרזן ולבסוף הסתבר שזהו סיפור חדש לחלוטין. מצד אחד הסרט מתחיל מאוד לאט ולקראת האמצע כבר נהיה יותר מעניין.
סרט טוב יחסית אפקטים טובים נופים מרשימים החיות בסדר גמור האקשן מצויין אך התסריט והעלילה פשוטים מדי אין משהו שסוחף מהבחינה הזאת אך בשביל להעביר את השעתיים בקיץ החם בהחלט אפשר לראות וגם להנות למרות הכל.
פשוט מעורר סלידה אין רגע אחד טוב בסרט כולם בינוניים מינוס מהתסריט ועד הויזואליות אפילו עם הסכום המטורף שהושקע בסרט האפקטים נראים מיושנים ולא אמינים פשוט מיותר
ממש סרט טוב!
סרט אדיר. אקשן מדהים. נהנינו מכל רגע. ראינו את הסרט באיימקס. חוויה מטורפת
שעמומון
מפתיע באיכותו, דומה לכוכב הקופים.
מיותר, חיוור ולא מחדש כלום גם הקאסט לא גורם לסרט להתרוממם - בקיצר מיותר
הופתעתי. הטריילר היה נראה קצת גנרי אבל הסרט עצמו סוחף ומרהיב. כל צוות השחקנים עושה עבודה טובה אבל במיוחד אהבתי את סמואל ל. ג''קסון בתפקיד משנה שנון. החיות בCGI מושלם. פסקול מצוין. מתאים לגילאי 10 פלוס לדעתי. אחלה סרט
סרט טוב !!! השחקנים מעולים, הצילום נהדר, הפס-קול מוסיף המון לאווירה, האפקטים וה-CGI נראים מציאותיים והאקשן סוחף ומהנפט אבל רוב הדיאלוגים משעממים והתסריט והעלילה די צפויים. בקיצור, סרט שכיף להעביר איתו את הזמן במהירות בימי הקיץ החמים.