שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.2/10
סרט נוראי. לא להאמין שברוס וויליס המהולל שיתף פעולה עם ההפקה הזאת.
נורא, סרט נורא. המשחק, העלילה, הכל גרוע. ממש זלזול באינטיליגנציה של הצופים. מישהו התבלבל, זה נראה כמו סרט שמראש צולם להפצה בדי.וי.די/מערכות בידור של מלונות, והגיע בטעות לקולנוע. חבל על הכסף. ברוס וויליס לא מציל את זה.
אתם רציניים?? ראיתי את זה באינטרנט לפני איזה שנה.. סרט מאוד משעמם..