5.2/10
הסרט הכי גרוע בהיסטוריה ווין דיזל אחד השחקנים הגרועים ביותר בהוליווד, אפס וליצן
סרט אידיוטי וגרוע !!! השחקנים סבירים, הצילום מעולה, הפס-קול די מוסיף לאווירת הסרט והאקשן כיפי ולא הגיוני בעליל אבל הדיאלוגים ילדותיים ופשטניים מדי, האפקטים נוראיים והתסריט והעלילה צפויים מאוד, חסרי מקוריות לחלוטין, לא חסרים ברגעים משעממים ומרדימים, מצועצעים ופשוט זוועתיים. בקיצור, ביזבוז זמן. לוותר !!!
סרט אקשן צולע.. הרבה אקשן מעט תוכן.
סרט ממש משעמם,לא חשבתי שהשתעמם ככה בסרט שממה הציפיות שלו היו גבוהות. ממליץ ממש לראות בבית ולא בקולנוע כי זה ממש מיותר.
זה סרט יפה בגלל שכל רגע יש אקשן ופעולה. זה סרט אקשן הפעולה,הסרט הזה נורא מפתיע ומלהיב.
סרט רע ממש ווין דיזל לא יודע לשחק והוא מת
סרט מתח/פעולה עשיר בפעלולים. עלילה אינה אחד הצדדים החזקים בסרט ...
סרט רדוד ,לא ממליצההה רק אם ממש משועממים.
פגיעה באיטליגנציה סרט הגרוע בסדרה הבימוי והמשחק גרועים להפליא בזבוז זמן רציתי לברוח חצי שעה מתחילת הסרט להתרחק אפילו לא שווה לצפיה בבית
אחלה סרט, עלילה בינונית, המון אקשן פיצוצים פעלולים של אקסטרים ופארקור אהבתי את המשחק של העוזרת החנונית והצלפית עם השיער הכחול, יש הרבה קטעים מצחיקים וסצנות ממש יפות, אהבתי את הלחימה של דוני יין מי ששיחק את המורה של ברוס לי בסרט ip man עדיין תותח בווינג צ''ון והוסיף טיפה ארניס כדי שייראה סגנון פיליפיני, סרט טוב אבל לא בטופ 10 כזה סצנות בחלקם נראות מהונדסות כלומר שבמציאות אותו פעולה הייתה מסתיימת ממש שונה, האפקטים ככה ככה והעלילה צפויה ואין הרבה בשר בעלילה, חוץ מהקטע במטוס שהיה די מעניין והמרדף בכביש ובסקי מים, היו מאוד יפים, יש הרבה קטעים מצחיקים, הסרט הראשון היה יותר טוב, אבל השחקנים החדשים הוסיפו, סרט מעניין לא וואו אבל יותר מסבבה שככל שעובר הזמן הוא משתפר לקראת הסוף, היה יותר מעניין אם סמואל ל ג''קסון היה משחק יותר בסרט , אבל היה כיף סך הכל
הסרט התחיל שחסר אקשן לגמריי בהתחלה אבל החצי השני שלו הציל את והביא את האקשן שחיפשתי סה"כ עוד פרק בטרילוגיה הזאת ואני כחובב הסדרה וחובב וין דיזל די מרוצה
מסרטי האקשן המטורפים ביותר שנוצרו, שעתיים של אקשן אקסטימי משוגע בלי הפסקה. סצינות הסיום במטוס הן הדבר הכי מהנה שראיתי השנה בקולנוע. בואו בלי יומרות, רק לעשות כיף מול סחרור קולנועי. ראיתי באיימקס ראשלצ בתלת וזה שווה כל שקל. הקרנה מרהיבה. תישארו לשבת בקרדיטים יש שם כמה רגעים מצחיקים.
אחד הסרטים הטובים שראיתי, וין דיזל לא מאכזב אף פעם. אקשן בלי הפסקה, העלילה מזכירה את הסרט הראשון, אבל עדיין סרט מצוין. ממליץ לכולם לראות את זה, לא תתאכזבו!
דם ואש ותמרות עשן, פרט לכך - שום דבר, עלילה צפויה ודמויות צפויות, נקודת האור הינם האפקטים הטובים והלוקיישנים המרהיבים. סרט לבני הנעורים בלבד
