שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
טוב אז מן הסתם מאודדדד קשה להעביר ביקורת רצינית על סרט שכזה ( בכל זאת זה יובל המבולבל ) אבל עשה רושם שהילדים דווקא אוהבים והוא עשוי לא רע בכלל . כמובן משלב הומר הנע בין ילדותי עד ילדותי מאוד . לצפיה בבית ...
סרט חמוד, הילדים נהנו.
הצטערתי שלא הספקתי לצפות בסרט המקסים הזה עם נכדי. הרפתקאה נהדרת עם המון תובנות ואפילו חינוכיות. הן מלמדות לאהוב ולקרוא ספרים. אין בסרט אך סולולרי או מחשב, רק חבורת ילדים מוכשרים הרוצים להציל את הספריה שלהם באמצעות אוצר. כל כך מזכיר את הספרים בילדותי וכיף לחזור לשם. המון הומור ומשחק נהדר. כדאי לראות כשמגיע למסך הקטן
הייתי עם הנכדים שלי בסרט הזה. מעשיה נחמדה לילדים עד גיל 8 לדעתי , הילדים נהנו אני חיכיתי שהסרט יגמר.