שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.3/10
סרט לא מומלץ לאף גיל. משעמם ולא מצחיק. נאלצנו לעבור לסרט אחר מההקרנה הזאת. היינו עם 2 בנות (8 ו-5)
הייתי בסרט עם 3 ילדים בני 2.5 8 ו- 10 כולם נהנו, צחקו והיו מרותקים כל הסרט. בהחלט סרט נחמד לבילוי משפחתי.
סרט מקסים הייתי עם 2 ילדים בני6 ו 9 מאוד נהננו והיו מרותקים
סרט מדהים הילדים בני 4, 6, ו 9 נהנו מאוד. ממולץ לכול גיל הסרט.
סרט מקסים ,מצחיק וכייפי לצפייה... הילדים בני 6ו 8 נהנו מאוד מחבורת החתולים השובבים...
סרט חמוד, קצת מבלבל, מתחיל הסרט, מספרים סיפור- חוזרים אחורה, אחר"כ ממשיך קדימה, שוב אחורה..שוב קדימה. (לקחתי את הילד בן 10).
מעולה. הבן שלי מאוד אהב.