שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
7.2/10
משחק מעולה של שתי השחקניות הראשיות ושחקני המשנה. סרט רגיש מאד, נוגע ללב ומרגש בלי לגלוש לסנטימנטליות. ניצחון המפגש האנושי, התומך, המכיל, הכואב, האוהב על פילוג ודעות קדומות אישיות ולאומניות.