שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.6/10
המשך מצויין לסרט הקודם אך רק לחובבי הזאנר
המשך ללהיט פסיפיק רים 1. שעתיים של כיף טהור עם החבר׳ה..
מסוג הסרטים שצריך עוד צפיה שנייה ושלישית כדי לספוג את כל מה שיש להם להציע. שעתיים מהפנטות מול המסך, תלת מימד פסיכי, אקשן שלא מהעולם הזה כאילו עירבבו את כל סרטי האקשן הכי גדולים לסרט אחד. תראו על המסך הכי גדול שיש לכם קרוב לבית. סרט מושלם. ספילברג גאון
די מאכזב האמת.. אמנם הסרט התחיל טוב, אבל אט אט הוא התדרדר, עלילה מעט טיפשית ולא מובנת דיו. אחלה אפקטים, הומור טוב, סאונדטרק מגניב.