שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.4/10
בדרך כלל אינני כותבת ביקורת אולם הסרט היה כל כך גרוע שחבל על הזמן
הרעיון לסרט היה ברור כבר מהשליש הראשון לכן לא הייתה הפתעה גדולה כפי שניסה אולי הבמאי לספק בסוף הסרט. התסריט מרוח ומשעמם בחלקים נרחבים בעיקר כל חלומות ההקיץ של גיבורת הסרט, יחד עם זאת שחקנים טובים מעט אירוטי וצילומים מענינים. אפשר ללכת לראות בלי ציפיות גבוהות.
סרט נוראי. לא מעניין לא מתפתח לשום מקום לא ברור ומנסה להיות אומנתי. יוצרי הסרט דוחפים כל 2 דקות קטע אירוטי וחושבים שזה מה שירים להם את הסרט. ראיתי הרבה סרטים בקולונוע זה היה הגרוע ביותר. מעולם לא יצאתי באמצע סרט עד שראיתי את הסרט הזה. בזבוז זמן וכסף. מרגיש שעבדו עליי