שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.7/10
צפוי ולא מתוחכם. מותחן אמור להכיל כמה טוויסטים מפתיעים וכאן זה לא קורה. למרות זאת ,לא מדובר בסרט רע. דלפין היא סופרת מצליחה שחיה בנפרד מבעלה. יום אחד היא פוגשת את אל, בחורה נאה ושטלתנית שמציגה עצמה כמעריצה. שתיהן מתקרבות ונעשות חברות ואפילו דלפין מסכימה לשכן בביתה את אל.ככל שהזמן חולף ,אל מתגלה כמסוכנת. דלפין שנמצאת בתקופה בה היא חסרת השראה ורעיונות לכתיבה ,מחליטה לנצל את סיפורה של אל לכתיבת ספר .כאשר לכל אחת מהן תכניות לגבי השנייה, המתח מתגבר לקראת הסוף. בסך הכל סביר, ציון 6.5.
סיפור מתח על פי כל הכללים,חוסר אמון,חוסר ודאות,שקרים,אי התאמות,מסתורי. יש בסיפור רשע,ניצול,תלות,שלכל אורכו יש לצופה חשד ברור בפושע.סרט לא מספיק מתוחכם.
צפוי, אינו מתפתח, משעמם. לא הצליח לו, לפולנסקי.