שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.4/10
שווה צפייה
גאווה ישראלית
סרט טוב ומומלץ
סרט מאוד נחמד, עם עברית יפה וסיפור מעניין. זה לא דיסני- אז מה! זה ישראלי, מקורי ועשוי טוב, אני והילדה בת 4 וחצי נהננו מאוד. הזכיר לי את "הרפתקאות שלומיאל" הצרפתי המצוייר.דבר אחד שהפריע לי- בתקופת שלמה המלך לא היו קקטוסים בארץ, הם הובאו מאמריקה במאה 19... סך הכל סרט מומלץ.