שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
7.4/10
לא לבעלי לב חלש! הסרט טוב והשחקנים טובים, מדובר על חייו של פרמדיק ברוסיה ולכן יש כמה סצנות קשות לצפייה.
סרט לא מוצלח. ה"הומור" מתאים לרמה של בית ספר יסודי. מומלץ לוותר
סרט פשוט מצויין! רגיש ונוגע, בימוי ומשחק מעולים.
עליתי מרוסיה לפני 25 שנה. היה לי מעניין לגלות תמונת מצב מרגשת של העולם שעזבתי ואני כל כך שמח להיות פה. כדאי מאוד לראות את הסרט. להכיר עולמות שאנחנו לא נחשפים אליהם. השחקנית גם יפה וגם מרגשת.
הסרט הוא שילוב של שיעמום טוטאלי עם משחק סוג ד''. סרט ללא תכלית ואמירה.