שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.0/10
אני לא מבין איך אין לסוני בושה לשחרר כזה סרט שכלכך מזלזל באינטיליגנציה של ילדים ולישון בלילה על זה. אם יצמידו לכם אקדח לראש ויתנו לכם בחירה - או לראות את הסרט שלוש פעמים או למות, עדיף כבר לחטוף את הכדור בראש ולגמור עם זה.
הסרט מאוד מצחיק וחבל מאוד שאני לא יכול לצפות בו בבית הקולנוע
סרט חמוד ומחציק לילדים, עם דיבוב לעברית, הבנות שלי בנות 9 ו10 אהבו מאד. הרעיון נחמד, שההורים נהיו קטנים והנער המתבגר, בנם, צריך לטפל בהם. יש בסרט מעשי קסמים, אומץ, חברות, ענייני גיל ההתבגרות ובית הספר ועוד. בסך הכל סרט נחמד, לא משהו גאוני ומבריק, אבל מעביר את הזמן בכיף.