6.1/10
שחקנים טובים, רעיון מעניין אבל הסרט פשוט לא טוב. ג'ודי פוסטר וג'ף גולדבלום ושאר השחקנים באמת מצויינים. הרעיון הבסיסי של הסרט הקצת דיסוטופי הזה הוא לא רע אבל העלילה מוזרה, לא הגיונית, לא סבירה. חבל
הרעיון של העלילה נפלא והביצוע פשוט נורא ואיום. הסרט לא מצליח להתרומם, לא ברור על מה הוא מדבר ומה ניסו להעביר. דמויות שטחיות שלא מתפתחות ולא מעניינות. סיפור רקע בלתי ברור וחורים בעלילה לכל האורך. חבל, כי הרעיון של התסריט יכול היה להיות מצליח ומסקרן אבל המשחק והבימוי בינוניים מינוס
סרט סטנדרטי ומפוספס. המשחק מצויין, הצילום מעולה, הפס-קול נהדר ומוסיף המון לאווירה ולעיתים אף מקליל אותה, סצנות האקשן לא רעות בכלל, העריכה טובה מאוד והדיאלוגים פשוטים וסוחפים ברובם אך עם זאת התסריט והעלילה חסרי אחידות, לעיתים מבולגנים, מפוספסים, ממומשים חלקית ונוטים לשבלוניות ולבנאליות בחצי השני. בקיצור, ככל שהסרט מתקדם כך גם רמתו יורדת. אפשרי לצפייה בכל זאת.
עלילה מוזרה, מרגיש שלא נאמן לטריילר. סוף מוזר ולא וודאי. לא נהניתי כלל.
טוב אז שוב פעם סרט בינוני מותח שלמשה נעצר ודורש המשך.. מרגיש כמו פרק בסדרת פעולה לא ולא ממש טוב
לא להתקרב. סרט מטומטם, הזוי, בזבוז זמן, בזבוז כסף. בושה של סרט. אתם תגידו לי תודה שלא הלכתם.