שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.0/10
סרט אימה סביר ולא יותר מדי מפחיד.משחק די טוב וכך גם הצילום והנופים.
טוב, סיימתי עכשיו לצפות בסרט ואני סופר נפעמת. סרט ככ טוב שבכל שנייה שלו הערכתי את החשיבה מאחוריו. בלי שום ספוילרים סרט מאוד אינטלגנטי וקסום. אימתי לא במימד הצרחות אלא יותר קפיצות קטנות וזה טוב, נטול סיוטים. יצירתיות ואפילו הומור תוכלו למצוא בו. צפייה מהנה!
סרט אימה נחמד שלא מחדש יותר מידי וגם לא כל כך מפחיד לטעמי.
סרט אימה נחמד..לא יותר מזה.
ציפיתי הרבה יותר מהסרט והרעיון היה יפה אך בסופו של דבר היה סתמי, לא מענייו ולא מפחיד. לא מומלץ לראות בקולנוע.