שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
במילה אחת : לא שתי מילים : אל תלכו בשלוש מילים : אחד הסרטים הגרועים! יצאנו באמצע אני ואחותי בת השמונה עלילה חלוקה ולא קשורה בשום צורה אחת לשנייה לא שווה צפייה!
נורם,סרט חביב מאוד עם מוסר השכל.הייתי עם נכדי בן ה-7,שנינו נהננו מאוד.