חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: DC משנים כיוון וטריילר חדש לנוקמים

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הקומיקס: סופו של עידן זאק סניידר ובאטפלק מביא את DC לשכור יוצרים חדשים ומוכשרים שמכוונים את היקום הקולנועי למקום הרבה יותר אופטימי ואף פמיניסטי (ואנחנו לא מדברים על "וונדר וומן"). "דדפול 3" בסכנה ו"הנוקמים: סוף המשחק" בטריילר חדש
באטפלק פורש סופית

אלו היו שנים לא קלות עבור בן אפלק. מגירושים עם ג'ניפר גרנר עד לסרטי אסונות (ולא מדובר בז'אנר) כמו "ליגת הצדק" ו"חי את הלילה". תחילה וורנר כל כך התרשמו מהופעתו של אפלק ב"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" שהם נתנו לשחקן את האופציה לכתוב, לביים ולשחק את איש העטלף בטרילוגיה חדשה של סרטים שיצולמו זה לצד זה. אפלק גם ליהק את השחקן ג'ו מנגניילו לתפקיד הנבל.

אך הקופות לא נתנו מנוח לשחקן הוותיק והמעריצים כלל לא שמחו לראות את הגרסה הקודרת של זאק סניידר לברוס וויין. האולפנים החליטו על כיוון שונה לחלוטין ולקחו את מאט ריבס בתור הבמאי והתסריטאי החדש. ריבס הצהיר כי הוא רוצה באטמן צעיר בהרבה מאפלק והוביל שנה שלמה של השערות בנוגע לעיתוי בו אפלק יפרוש מהתפקיד. זה קרה לא מזמן, אפלק צייץ סופית כי הוא מעביר את הלפיד לבאטמן הבא. עוד אמר כי הוא אמנם לא ישחק את התפקיד, אך עדיין מתרגש לקראת הסרט החדש. איש העטלף החדש יגיע ב-25 ביוני 2021 ואנחנו עדיין לא יודעים מי יהיה הבאטמן הבא.

[*]

תמונות מ"ציפורי הטרף" חושפות את הגברת קווין ללא מר ג'יי

בסרט הקומיקס "ציפורי הטרף" נחזה שוב במרגו רובי בתור הארלי קווין הנהדרת. הסרט יעקוב אחרי סיפורה של קווין כאשר היא נאלצת לאחד כוחות עם הקנרית השחורה (ג'ורני סמולט-בל) והציידת (מרי אליזבת' וינסטד) כדי להגן על נערה צעירה בשם קסנדרה קין הנרדפת ע"י בוס המאפיה הגדול ביותר בגותהאם - המסכה השחורה (יואן מקגרגור). כמו ב"וונדר וומן", כנראה שגם כאן DC משתמשים חזק בקלף הנשי ומתהדרים בבמאית המצוינת קאת'י יאן.

אם מדברים על העצמה נשית, כמובן שאי אפשר לעשות זאת עם אחד החברים המתעללים והגרועים ביותר בהיסטוריה- הג'וקר. למרות שעודכן כי עלילת הסרט תעקוב אחרי הפרידה של הזוג פודינג, תמונה מסוימת עושה זאת באופן רשמי. התמונות החדשות חושפות עוד קצת מהלוק החדש של קווין שנראה הרבה פחות אפל מאשר ב"יחידת המתאבדים". למעשה, יאן ביקשה באופן אישי לשנות את קווין ולהגדיר אותה באור הרבה יותר אופטימי. רובי עצמה, שמפיקה את הסרט והגתה את הרעיון המקורי, סיפרה כי שאפה ליצור סרט שונה משאר סרטי היקום הקולנועי של DC עם תקציב קטן יותר. אם תסתכלו מקרוב על הירך השמאלית העליונה, תראו כי הקעקוע המפורסם של 'פודינג' נמחק כליל וכך מאשר את פרידתם הסופית של הזוג המהולל.

[*] ג'יימס גאן יכתוב ויביים את "יחידת המתאבדים 2"

כאשר יצא "יחידת המתאבדים" הרבה מעריצים האשימו את DC ברצונם להעתיק מ"שומרי הגלקסיה" של מארוול רק בצורה הרבה פחות טובה. המעריצים לא טעו. אחרי שפוטר ממארוול, סרטם הבא של יחידת נבלי העל נותן לבמאי "שומרי הגלקסיה" ג'יימס גאן את האופציה לחזור לביים את אותה חבורת האאוטסיידרים, רק בסרט חדש עם שמות חדשים וכמובן פחות אבני אינסוף.

למרות שלא ידוע דבר על הסרט החדש, כן אנו יודעים כי מדובר בהרצה מחודשת על החבורה וכן רוב הדמויות של הסרט המקורי לא ישובו (הארלי קווין תהיה בסדר, אל דאגה). שון גאן, אחיו של הבמאי שגם מככב בתור עוזרו של יונדו בסרטי "שומרי הגלקסיה", עדכן כי אחיו מאוד מתרגש מההזדמנות שניתנה לו וכי הם (הוא ומארוול) עדיין מחויבים ליצור סרט שלישי ואחרון לסדרה המצליחה, אף כי אחיו איננו מביים אותו. כריס פראט הצטרף ואישר כי סרט שלישי בסדרה ייצא לאקרנים בוודאות בשנת 2021. גם סרטם של DC ייצא באותה שנה, ב-6 לאוגוסט.

[*]

הטיזר ל"הנוקמים: סוף המשחק" הראה רק את 20 הדקות הראשונות

אם ב"הנוקמים: מלחמת האינסוף" יצאו מארוול מגדרם וצילמו סצנות מיוחדות לטריילר רק כדי להבטיח כי החוויה בקולנוע תהיה מפתיעה ונטולת ספוילרים, נראה שהפעם אין מנוס. הטריילר שהוצג השבוע בסופרבול הראה רק את 20 הדקות הראשונות מהסרט, שצפוי להיות ארוך יותר מהשעתיים וחצי שארך הסרט הקודם. הסרט צפוי לעלות ב-26 באפריל 2019.



וגם טיזר ל"קפטן מארוול" חיכה לנו בסופרבול

יוצר "דדפול" מבטיח כי יהיה סרט שלישי בפרנצ'ייז

נראה כי הרבה מעריצים לא מאושרים מכך שדיסני ביטלו את מרבית התוכניות של פוקס ל"אקס-מן", שכללו בין השאר סרטי סולו לג'יימס פרנקו, אלן פייג' וצ'נינג טייטום בתור גמביט. אך אל דאגה מעריצים יקרים, ריאן ריינולדס לא מוותר על הדמות האהובה ביותר כרגע ביקום (אחרי לכתם בטרם עת של וולברין ופרופסור אקס). יש לציין כי בוב ייגר, מנכ"ל 'דיסני', עדכן כי ישנו מקום לסרטי מארוול למבוגרים בלבד כמו דדפול.

רוב ריפלד, יוצר הדמות, עדכן כי ריינולדס עובד קשה כדי לאפשר את קיומו של סרט נוסף בסדרה. "תנו לי להיות ברור, 'דדפול 3' יקרה מתישהו", סיפר בראיון לאתר 'דדליין'. "אותה צורה, אותו סגנון. זה לא מדאיג אותי. דדפול הוא אחד המוצרים הרווחיים ביותר בשוק כיום. יותר מסרטי אקס-מן". עוד עדכן כי המאמצים הרבים הם ברובם של כוכב הסרט ריינולדס. למרות שלא נשמע אף עדכון רשמי, נראה כי ריפלד הרבה פחות אופטימי בנוגע לסרט "אקס פורס". "אין מה לעשות, ישנם דברים שלא נועדו לקרות וכנראה ש'אקס פורס' הוא אחד מהם", אמר.
מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט