חדשות קולנוע וסרטים

חמישה כוכבים: הסרטים האהובים על נאיה בינשטוק ושי כנות

מדור חמישה * כוכבים
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
המדור מארח השבוע את כוכבת הסרט "עולה לראש" נאיה בינשטוק ("פול גז", "פלמ"ח") ובמאי "לאהוב את צ'ארלי" שי כנות ("אהבה קולומביאנית", "הבורר", "בני אור") שבוחרים את חמשת הסרטים האהובים עליהם
הבחירות של שי כנות

השור הזועם - "סיפור על החיים, כמו שאני אוהב אצל סקורסזה. דמות ראשית מדהימה שנמצאת במשבר, מה שמוביל לסיפור עלייתו ונפילתו הטראגי".

על הסרט: אחד מסרטי הספורט הגדולים בכל הזמנים, אשר העניק מועמדות לאוסקר לבמאי מרטין סקורסזה וזכייה לשחקן הראשי רוברט דה נירו. סיפורו של ג'ייק לה מוטה, אלוף העולם באגרוף ואדם חם מזג ואלים המנוכר למשפחתו וחבריו.



צייד הצבאים - "סרט שתמיד מרגש אותי. סיפור אמריקאי מדהים שבוחן את האידיאולוגיה האמריקאית וכמובן דה-נירו בעוד הופעה מדהימה".

על הסרט: סרט המלחמה הקלאסי של מייקל צ'ימינו מספר את סיפורם של חבורת עובדי פלדה אמריקאים בזמנה של מלחמת וייטנאם. זוכה פרס אוסקר לסרט, במאי והתסריט הטובים ביותר.



הסנדק - "מבחינת מבנה דרמטי, אין סרט שיכול להשתוות לתנ"ך של סרטי הפשע. אני התבססתי המון על 'הסנדק' בפרויקטים שלי, במיוחד ב'בורר'. גם כאן יש סרט על משפחה ואב דומיננטי וצעיר שמוותר על החיים לטובת הכבוד המשפחתי".

על הסרט: אין באמת מה להכביר מילים. החלק הראשון בטרילוגיה על משפחת הפשע קורליאונה הוא אחד הסרטים המוכרים והאהובים בכל הזמנים, זוכה האוסקר לסרט הטוב ביותר ומדורג שני ברשימת הסרטים האהובים על גולשי IMDB.



אהבנו כל כך - "ראיתי את הסרט הזה אי שם בלימודי קולנוע באוניברסיטת תל אביב ונשאר בי משהו ממנו. סיפור אהבה מדהים".

על הסרט: סרטו של אטרו סקולה על שלושה לוחמים במחתרת האנטי פשיסטית, שמגלים לאורך השנים שהאידיאלים שקשרו ביניהם אינם עומדים במבחן הזמן.

פני צלקת - "בדיוק הסטייל שלי. סרט פשע נהדר, אל פאצ'ינו בהופעה מדהימה - מה צריך יותר מזה בסרט?".

על הסרט: סרטו של בריאן דה פלמה, המבוסס על סרט בשם זהה משנת 1932, הוא אחד מסרטי הגנגסטרים האהובים בכל הזמנים. אל פצ'ינו מגלם את הגנגסטר טוני מונטנה - מעלייתו לפסגת העולם התחתון של מיאמי ועד נפילתו בסגנון טרגדיה יוונית.



הבחירות של נאיה בינשטוק

ילד יפה - "אני סאקרית של טימותי שאלאמה, הרבה לפני שהוא הפך לכוכב העל שהוא היום. פה זו אולי אחת מהופעות המשחק האהובות עליי בקולנוע. טימותי משחק דמות של מכור לסמים ויש לו רגעים מלנכוליים מאוד עמוקים שממש צרובים לי בזיכרון. אין מה לעשות, תביאו לי כמה שיותר אפל".

על הסרט: דיוויד שף (סטיב קארל), עיתונאי מצליח ואיש משפחה למופת, אוהב את בנו ניק יותר מהכל. כשדיוויד מגלה שבנו היפה, המוכשר והחייכן מכור לסמים קשים, העולם שלו מתהפך. מלא רגשות אשמה הוא מנסה להבין באיזה רגע חמק הבן האהוב מזרועותיו המגוננות והפך מילד תמים עם עתיד מבטיח לאויב הכי גדול של עצמו ושל המשפחה כולה. המצב החדש לוקח את האב והבן למסע ארוך בין ייאוש לתקווה, בין נפילה להזדמנות שנייה.



בירדמן - "אני מנסה לחשוב על משהו קצת יותר קליל, אבל אם כבר דיברנו על דארק, אז 'בירדמן' זה דארק כיפי".

על הסרט: סרטו של אלחנדרו גונסלס איניאריטו, זוכה האוסקר לסרט הטוב ביותר. ריגן תומאסון (מייקל קיטון), כוכב עבר מזדקן, מנסה לזכות מחדש בתהילה וגם בכבוד שאבדו לו בעקבות תיוגו כגיבור על. אך כאשר תומאסון בוחר לביים ולככב במחזה בברודווי, השחקן אט אט מאבד משפיותו.

תברח - "בסרטי אימה אני מאוד אוהבת להרגיש במתח, לשבת על קצה הכיסא. אני אוהבת ג'אמפ סקארס, אבל עם תחכום".

על הסרט:גבר אפרו-אמריקאי מנסה להתחבב על הוריה של חברתו הלבנה, אך סוף שבוע נחמד בבית המשפחה, שנראית נחמדה באופן חשוד, הופך לפתע לסיוט שבו הוא יגלה תגלית מטרידה ביותר.



הזאב מוול סטריט - "סרט מלא בסצנות אייקוניות ועם עוד הופעה מצוינת של ליאונרדו דיקפריו".

על הסרט: על פי רב המכר של ג'ורדן בלפורט, סרטו של סקורסזה מציג את עלייתו של סוכן מניות (דיקפריו) לעבר החברה הגבוהה בוול סטריט באמצעות שחיתות ורמאות, אך גם את נפילתו הבלתי נמנעת.



רקוויאם לחלום - "אני באמת רוצה להביא סרטים קצת יותר כיפיים אבל אני מתה על סרטים מדכאים וזה המאסטר של הסרטים המדכאים".

על הסרט: סרטו של דארן ארונופסקי מספר את סיפור התמכרותם של אימא ובן. האם מתמכרת לאוכל ולשעשועוני טלוויזיה, הבן מתמכר לצריכת סמים קשים וגורר עמו את חברתו.

מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ ילד יפה (עמוד סרט)
חץ הזאב מוול סטריט (עמוד סרט)
חץ תברח (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט