חדשות קולנוע וסרטים

מיכאלה מעבר לפינה - כתבה שנייה

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
היום אנו מביאים את החלק השני של כתבתו של צחי לב. שמודה בפה מלא. אני צחי ואני מכור לטלנובלות ואופרות סבון. בפני צחי התלבטות הקשה, איזו משתי אופרות הסבון המשודרות בשידור יומי, "מיכאלה" או "אהבה מעבר לפינה", לאמץ כאופרת הסבון האולטימטיבית. ולכן הוא מגיש לכם את: "מלחמת העולמות – 'מיכאלה' נגד 'אהבה מעבר לפינה'".

את ההשוואה המתבקשת נחלק לכמה חלקים. העלילה, תוספות מיוחדות, והכוונה היא לא לריפודי חזייה או איפור מסיבי), אבל כן נסקור את הבנות שמאכלסות את הסדרות. כמו כן, על אילו דברים היה ניתן לוותר, ובקלות. בואו נצא לדרך:עלילה:

מיכאלה -
גיא אקריש (נתי רביץ) עומד לסגור עיסקה שתעשה אותו מולטי מליונר, במקביל, חברו הטוב ביותר (ניר לוי) מחליט להוציא ממנו כספים ולשם כך, שולח כפילה של אשתו השרויה בתרדמת מזה שנתיים, אשר תתחזה לאישה, תדרוש גט וכן אחוזים מהעיסקה. כמובן שלגיא יש כעת חברה חדשה, שאיך לא, בהריון, אבא אלכוהוליסט ששקוע בחובות הימורים, אחות המאוהבת במחסל-מאפיונר שכותבת שירי התאבדות. אך רגע רגע, זה עוד לא הכל! שותפו של גיא לעסק הוא בן דודו, אשר מאוהב בסתר בחברה של גיא, ובין היתר יש לו אבא שמנסה לדפוק אותו (לא תרתיי משמע), אמא עם נטיות אובדניות, אחות דוגמנית אנורקסית ובולמית הנוטלת סמים בקביעות ומתעלמת מכך שידידה הקרוב ביותר מאוהב בה בסתר כבר שנים ומראה סימפטיה מוגזמת כלפי אימה. פשוט לא?

אהבה מעבר לפינה –
עלילותיו של ליאור (הלא הוא יהודה לוי) נמשכות הלאה גם אחרי אלונה. הוא תפרן (ולכן גם מתלבש בעונה הזו כמו תפרן), מתאהב לאט לאט בשודדת קטנה וחמודה, ומחליט לפתוח עסק לפיצות קפואות עם אימא של אלונה – דניאלה. דברים נוספים שמתרחשים בעונה הזו: גולן יוצא מתדמית הערס המקופח, קונה עם עודד (שותפו הקודם של ליאור) את הפאב בו עבד ובין היתר בוגד קצת ביונת עם בחורונת צעירה. אותה בחורונת היא לא אחרת מאשר בתו הנסתרת של נתן, (כן כן, החרמן עזב בעונה הקודמת לפריז, כנראה שהלך לאדם בגילו די טוב שם), אשר נדהמת לגלות כי אביה חי בישראל עם משפחה משלו. ואיך שכחתי את עדן (מירי בוהדנה הגדולה) שהעונה יש התייחסות מיוחדת למשפחתה: היא מבקשת הלוואה מאחותה (אסנת חקים), ובמקביל, מנסה לשחזר יותר מדי טוב את היחסים עם גיסה.
תוספות מיוחדת

מיכאלה –
כבונוס, קיבלנו בתכנית זו את אלברט אילוז בדמות הגנגסטר של הטלנובלה. כן כן, זהו אותו אדם חביב מרחוב סומסום אשר עבד בחנות התחזוקה. ככול הנראה שלאברט לא הלך עם הברגים והוא ירד לעולם הפשע. כעת הוא דמות ה- Bad Guy של התוכנית - ועם זאת, נותן אתנחתות קומיות משעשעות ביותר. ד"א, ניתן גם להינות מדיבובו של אילוז כרס"ר גבריאל שוקרון ב-מ.ק. 22, ביפ.

אהבה מעבר לפינה –
מלבד דילמות מוסריות קשות כמו – "לשכב עם גיסי, לא לשכב עם גיסי, אוי טוב נו, רק פעם אחת", "לספר להם שיש לי עוד משפחה בפריז, לא לספר, טוב נו, אם זה יעלה אני אשחק אותה ישן". אהבה מעבר לפינה לא מספקת לנו תוספות מבדרות במיוחד, חוץ מנתן דטנר, אשר תמיד יזכיר לנו את החתול שמיל. בנות
ה
התנצלות כלפי המין היפה הקורא את הכתבה, איני יכול לתת חוות דעת אובייקטיבית כלפי הגברים המשתתפים בסדרות. אתן יכולות לקרוא לזה הומופוביה, אני מעדיף לא לקרוא לזה, זה יבוא לבד.

מיכאלה –
אפרת כהן, לוסי דובינצ'יק, ושאר הקולגות הן כולן שחקניות מוכשרות ומקסימות, אך חסר להן משהו שיש לכוכבות אבה מעבר לפינה. 'צטערת.

אהבה מעבר לפינה –
מירי בוהדנה, רננה רז, אגם רודברג ועוד מהוות את נבחרת החלומות הישראלית הנשית – אין מה לעשות, יש להן את זה.

היה אפשר לוותר על...

מיכאלה –
רובי פורת שובל, משחקת את האימא המרוקאית של אסי שחר (הכפילה של מיכאלה), דמות די מעצבנת שבמקום סיטואציות קומיות, מעלה את הקפריזות, היה אפשר לוותר על הדמות.

אהבה מעבר לפינה -
עודד. לא יודע למה, ובאמת לא משהו אישי נגד השחקן, אבל זו פשוט דמות של שמוק שלא מוסיף לעלילה, ורק מתחשק להעיף לה איזה משהו.

פרס למפעל חיים

מיכאלה –
אין מה לעשות, חני נחמיאס משחקת אותה בסדרה. מדובר בשחקנית איכותית שיודעת הרבה יותר מללמד אותנו איך להגיד בלון. (בה-לון, בלון, בלון!).

ניר לוי – ללא ספק, הסידרה הייתה נראית אחרת בלעדיו, המשחק שלו כקובי במשחק החיים פשוט עשה חשק לראות את הבן אדם הזה עושה עוד מגוון של דמות האיש הרע.

נתי רביץ – איך אפשר לשכוח את שאולי מכסף קטלני, מבין מייסדי הז'אנר בארצנו, משחק בצורה מצויינת את דמות האיש הטוב שפשוט הכל הולך לו הפוך.

אהבה מעבר לפינה –
יהודה לוי – מוזכר בשנית, אין מה לעשות, אם גם הוא היה הולך יחד עם העזיבה של איה קורן, זה פשוט לא היה זה.

אסנת חקים – הבחורה פשוט עושה חיל בדמות המעצבנת, קבלי ח"ח.

ובנימה של רצינות, כחובב של כל מה שישראלי (לרבות מוסיקה וקולנוע), שווה לתת הזדמנות לחומרים משלנו. יש לנו את השחקנים, יש לנו את הכותבים, יש הכל, למה לברוח לארגנטינה, לא כל אחד הוא מרקו.
בואו לא נשכח, לא חייבים לבחור, יש מרתון בסופי שבוע וכמובן, גם וידאו, אז רק אתם באמת באמת חייבים לוותר על אחת מהן, לפחות עכשיו, יש לכם את הכלים, שיהיה בהצלחה.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט