במערכה שמסתמנת להיות האחרונה, הטריילר החדש ל"המסור 7" עלה על נוסחה מלהיבה, (אך לא חדשה) שעשויה לגרום גם לאנשים שלא התכוונו ללכת לסרט לחשוב פעמיים, כאשר היא משתמשת נכון בשיווק המבוסס על טכנולוגיית תלת המימד.
בשונה מסרטים אחרים, שרק רושמים בסיום הטריילר – "3D", הפרק השביעי בסדרת הסרטים (כמה סרטים הצליחו להגיע לשבעה חלקים לאחרונה, חוץ מהארי פוטר?) משקיע זמן, מחשבה וכסף ביצירת אפקטים הייחודיים לטריילר עצמו, כאשר במבט לאחור, אמור להשתלם כלכלית – ונראה שזה מצליח לעשות את העבודה –
צפו בטריילר:
קטע הפתיחה של הטריילר, החושף סצינה תיאטרלית למדי, בשילוב עם הקטעים היחודיים לטריילר (המזכירים את הטריילר לסרט האימה הראשון בתלת מימד – "בלאדי ולנטיין"), מצליחים להלהיב ולשם שינוי, היוצרים זוכרים כי לא מספיקה העובדה כי הסדרה היא פופולרית דיה וצריך להמשיך ולשמור על הצופים עם יד אחת על הדופק (בואו נקווה שכך יהיה גם הסרט, שיחזור לחומרים המצויינים ממנו נבנה הסרט הראשון).
את הסרט ביים קווין גראוטרט, שביים את החלק הקודם בסדרה וערך את חמשת הסרטים הראשונים.
בסרט עם כל כך הרבה באז, נראה שתלת המימד יוסיף לא מעט התלהבות ומעריצי הסדרה יוכלו לישון בשקט ולחכות ל – 29 לאוקטובר, שעון ארה"ב, סוף שבוע ליל כל הקדושים, כדי לקבל את מנת האימה העסיסית בשוק.