חדשות קולנוע וסרטים

הגלאקטיקוס: חמש הדמויות הטובות ביותר ב"שומרי הגלקסיה"

הגלאקטיקוס: חמש הדמויות הטובות ביותר בשומרי הגלקסיה
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
לכבוד צאת הסרט השלישי והאחרון בעלילות "שומרי הגלקסיה", כתב הקומיקס דניאל לשינר בוחר את הדמויות האהובות שגרמו לנו להתאהב בחבורה הלא שגרתית הזו - מגרוט, דרך רוקט ועד סטאר לורד
המשפט הקלישאתי אומר ש"מארוול גרמו לנו להתאהב בדביבון ועץ מדבר". בשבוע שעבר יצא ברחבי העולם הסרט השלישי בסדרת "שומרי הגלקסיה" בבימויו של ג'יימס גאן, שאמור לחתום את סיפורם של השומרים ולסגור את כל הקצוות הפתוחים מהסרטים האחרונים. מאז 2014 אז יצא הסרט הראשון, התרחב העולם של השומרים והם כבר הרבה מעבר לדביבון ועץ מדבר, הם הפכו להיות הדמויות שאנחנו הכי נהנים לראות על המסך הגדול בסרטים של מארוול.

יש משהו קסום ב"שומרי הגלקסיה" ובאופן שג'יימס גאן דואג לטפח כל דמות משנה קטנה שמקבלת כמה רגעים על המסך. להבדיל משאר דמויות מארוול ובכללי גיבורי העל שאנחנו רגילים לראות, שמייצגים את ה"רצוי" וה"מושלם", שומרי הגלקסיה קלים בהרבה להזדהות והם פגומים כמונו. לכבוד יציאת הסרט השלישי, אלו הם חמש הדמויות הטובות ביותר של "שומרי הגלקסיה"

גרוט

מלבד שלוש המילים שהוא יודע לומר, גרוט הוא בעיקר נפש טהורה והמאוזן בחבורה. הוצגו בפנינו שתי גרסאות של גרוט שעל פי ג'יימס גאן שונות לחלוטין, ועם זאת הן גם מאוד זהות. גרוט מייצג את התמימות והתעוזה שכולנו צריכים לאמץ. הוא אוהב ללא תנאי והולך בעיניים עצומות אחרי האנשים שהוא הכי סומך עליהם. אמנם הוא לא מדבר הרבה, אבל הוא עושה המון ולכן הוא הסייד-קיק והחבר המושלם.



דראקס

עם כמה שהוא נראה קשוח ושרירי מבחוץ, דראקס הוא כנראה הדמות הרגישה ביותר בחבורה. הוא כמו ילד קטן שזקוק לאהבה, מתקשה להביע את הרגש אבל שם כשצריך אותו. מאז שאיבד את בתו ואשתו דראקס מוצא את הנחמה בהצלת חיים של אחרים, ללא התחשבות בסיכון שכרוך במשימה. הוא הדמות הכי מצחיקה וצבעונית ב"שומרי הגלקסיה" והשינוי שגאן עשה לו מהקומיקס הוא אחד המוצלחים ביקום של מארוול.



מנטיס

בהתחלה היה לי קשה לקבל את התוספת החדשה ל"שומרי הגלקסיה" בסרט השני. מנטיס נתפסה בעיניי כדמות שנבלעת בין כל האקשן והאנרגיות שמספקים שאר השומרים. אבל האמת היא שעם הזמן בכל סצנה של השומרים שהיא לא נמצאת בה, אני מרגיש שמשהו חסר. מנטיס היא אחת הדמויות המצחיקות בסדרת הסרטים, היא רגישה מאוד ולוקחת תפקיד חשוב בתהליך שעוברות כל שאר הדמויות ללמוד לאהוב את עצמן. היא אוהבת את כולם וכולם אוהבים אותה. בעיניי היא התוספת הכי טובה לחבורה ואני מקווה שנראה ממנה עוד בהמשך, לא משנה מה יהיה עתיד השומרים.

רוקט

ג'יימס גאן לקח את הדמות השקופה ביותר, חיית (פנדת) זבל, ונתן לה את הנשמה הגדולה ביותר. רוקט ראקון הוא הדמות הכי מיוחדת וזו שעושה את השינוי הגדול ביותר. עברו הקשה (שייחקר וייחשף בסרט השלישי) הפך אותו לפושע וחמדן. ההתמודדות עם השנאה העצמית ותחושת הפגימות רודפת אותו במשך כל החיים, גם לאחר שפגש את "שומרי הגלקסיה". מסרט לסרט הוא עובר שינוי, לומד להעריך את מה שיש לו ובעיקר את המשפחה החדשה שלו. אירועי "מלחמת האינסוף" שהותירה אותו לבדו בין בני האדם הזכירו לו כמה שהוא שונא את תחושת הבדידות וכמה שהוא זקוק לחבריו, אף על פי שהוא עוקץ אותם בכל אפשרות שיש לו.



סטאר לורד

בסופו של דבר, קל לנו יותר להתחבר לזה שדומה לנו, ומלבד היותו בן האנוש היחיד בסרטים, פיטר קוויל באמת מייצג אותנו בני האדם - לטוב ולרע. הוא נתן באופן לא מודע לאובדן של אמו בתור ילד והדאדי אישוז להשפיע עליו לרעה ולשכוח את הצדדים הטובים של החיים. הוא היה זקוק לאנשים פגומים נוספים כמו השומרים כדי להיפתח רגשית ולראות שוב את הגדולה בהצלה ובעזרה לחלשים. פיטר ייתן הכל כדי לשמור על החשובים לו.

לא משנה כמה רחוק יהיה מכדור הארץ, הוא לעולם לא יצליח להתנתק לגמרי מהבית והמוזיקה שהוא כל כך אוהב. סטאר לורד הוא קצת מהכל - מעט טיפש ועם זאת תמיד יודע מה הוא עושה. הוא ציני ומצחיק אבל רציני כשצריך. הוא השילוב המושלם של כל אחד מארבעת השומרים המקוריים האחרים, הדומיננטי ביותר ולכן לא מפתיע שהוא גם מנהיג החבורה.

דניאל לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית בראדלי קופר
 
חיפוש בארכיון 2011
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט