חדשות קולנוע וסרטים

Seret לסופ"ש: המלצות סוף השבוע של יאיר הוכנר

מדור Seret לסופ"ש
Seret לסופש: המלצות סוף השבוע של יאיר הוכנר
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדש שיתפרסם מדי סוף שבוע בו יאיר הוכנר, עורך מדור ביקורות הקולנוע ומבקר הקולנוע הראשי של אתר סרט מזה 20 שנה, ימליץ על הסרטים שכדאי לראות באולמות הקולנוע וגם בטלוויזיה בבית
האחות הטובה (נטפליקס)

אם אהבתם את הסדרות "בורגן", "The Killing" או "מיינדהאנטר" נראה שהגעתם לסרט הנכון. טוביאס לינדהולם, התסריטאי של הסרטים הדנים זוכי הפרסים "ניצוד" ו"עוד סיבוב", בסרטו האמריקאי הגדול הראשון מתגלה כמקצוען שיכול לספק דרמת מתח מורטת עצבים בלי אלימות גרפית, אבל עם המון תחושת חרדה. בתפקידים הראשיים שני זוכי אוסקר, ג'סיקה צ'סטיין כאחות בבית חולים המתחילה לחשוד שמשהו מאוד לא בסדר עם האח החדש שגם הפך לחברה הטוב ביותר - בגילומו המקריפ של אדי רדמיין שגם היה מועמד לגלובוס הזהב על תפקידו. שני השחקנים נמצאים כאן בשיאם. "האחות הטובה" מבוסס על מקרה אמיתי והוא יגרום לכם לחשוב פעמיים לפני שתיגשו לקבלת עזרה בבית חולים.

מיועד: לחובבי סרטים המבוססים על פשע אמיתי ומותחנים ריאליסטיים. 4 כוכבים



גירוש השדים של החברה הכי טובה שלי (אמזון פריים)

סרט הקולנוע הראשון של במאי סדרות הטלוויזיה דימון תומאס הוא קומדיית אימים קלילה, לא באמת מפחידה וגם לא באמת מצחיקה, אבל בעיקר נוסטלגית ומשעשעת לצפייה. העלילה המתרחשת בסוף שנות ה-80 עוקבת אחרי החברות הכי טובות שמחליטות לבלות את הסופשבוע בבית נופש פרטי על חוף האגם. לאחת מהן לא שפר המזל ודיבוק אחז בה, ואילו חברתה הטובה מנסה להציל אותה, אבל אף אחד לא מאמין לה מלבד מאמן כושר לא מבריק במיוחד שטוען שהוא גם מומחה לגירוש שדים. השחקניות כולן מוצלחות, כאשר אלסי פישר היא בהחלט הבולטת לטובה בחבורה. מדובר בניקוי ראש מהנה לחובבי הז'אנר.

מיועד: אוהבי קומדיות נעורים משנות ה-80 וסרטי גירוש שדים. 3 כוכבים



ברברי (דיסני+)

סרט האימה הטוב ביותר לשנת 2022 לא הגיע לבתי הקולנוע אלא דווקא לשרות הסטרימינג של דיסני+ המתגלה כאחד מערוצי הסטרימינג הטובים ביותר, בעיקר בזכות ארכיון הסרטים המרשים של אולפני פוקס ודיסני. אם חשקה נפשכם בסרט מאוד, אבל מאוד מטריד, אלים ובוטה, אחד כזה שלא עושה הנחות לצופים שלו ומכה בהם בעזרת שלל הפתעות מפוקפקות - קבלו את "ברברי" וגם את שתי הדמויות המבחילות והמרושעות ביותר שנראו על המסך בשנה שעברה. ההמלצה המרכזית שלי אחרי הצפייה בסרט זה, תבדקו היטב את ה-Airbnb שאתם מזמינים כי אתם לא רוצים לסיים כמו גיבורי הסרט הנוכחי.. מיועד: לאוהבי סרטי אימה קשוחים. 5 כוכבים



כאילו אין מחר (בתי הקולנוע ברחבי הארץ)

סרטו השני של ניצן גלעדי ("חתונה מנייר"), מגיע אל בתי הקולנוע אחרי שפתח את פסטיבל הקולנוע הגאה באוקטובר האחרון וזיכה את הכוכב שלו ישראל אוגלבו בפרס השחקן הטוב ביותר בפסטיבל. וכאן יש לציין גילוי נאות, כותב שורות אלה הוא מייסד ומנהל הפסטיבל. גלעדי משלב בסרט אחד את החללים הדחוסים של פאסבינדר פינת פולנסקי ואת פרנויית הסמים של דארן ארונופסקי ב"רקוויאם לחלום" ויוצר סרט בועט וחסר פשרות. אוגלבו בתפקיד דרמטי רציני ראשון כובש את המסך בכריזמה של כוכב קולנוע. דין מירושניקוב ומורן רוזנבלט יוצרים דמויות מורכבות ומרתקות. את המוזיקה המקורית המעולה לסרט כתב האחד והיחיד, עופר ניסים. הסרט מוכיח עד כמה הארון הוא מקום הרסני ואיך הומופוביה ושנאה לאחר הורסות את החיים של קורבנותיהן.

מיועד: לקהילה הלהט"בית, אבל גם לאוהבי קולנוע שמוכנים לאתגר את עצמם עם סרט ישראלי קשוח ולא פשוט. 4 כוכבים



ויטני - I Wanna Dance with Somebody (בתי הקולנוע ברחבי הארץ)

האדפטציה הקולנועית המקצועית אך הפושרת למדי לחייה הסוערים והמורכבים עד מאוד של אחת האלילות הגדולות ביותר של מוזיקת הפופ בשנות ה-80 וה-90, מתנהלת בעדינות מול חייה המורכבים מאוד של ויטני יוסטון. חיים בארון עם בת זוג אוהבת, מערכת יחסים מורכבת עם ההורים, נישואין לגבר אלים, התמכרות קשה לסמים וכמובן סוף טראגי. למרות הזהירות הרבה עדיין הצפייה בסרט עבורי כמעריץ הייתה מהנה, גם אם רחוקה מסיפוק. השחזורים של הקליפים מעוררים נוסטלגיה, והשחקנית נעמי אקי הבריטית, האלמונית באופן יחסי, נכנסת לנעליים הגדולות ומספקת הופעה מאופקת ומכובדת. סטנלי טוצ'י נפלא כמנהל הכישרונות שגילה אותה ומסתיר סוד אישי בעצמו.

מיועד: למעריציה של ויטני יוסטון ולחובבי ביוגרפיות מוזיקליות. 3 כוכבים

יאיר הוכנר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית ג'סיקה צ'סטיין
 
חיפוש בארכיון 2016
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט