רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret - דרו ברימור מתגרשת

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
2016 ממשיכה להכות בזוגות הוליווד והקורבן השבוע היא דרו ברימור שמתקרבת לתהליך גירושים מבעלה. בנוסף במדור: כוכב טלוויזיה שחשב להתאבד כי נקלע לביקורת ברשת החברתית בנוגע למשקלו ומי המפורסמים שלא הסתדרו על סט הצילומים ושרדו לספר על כך?

קיווינו שזאת מתיחה לא מוצלחת מהאחד באפריל אבל מסתבר שזה אכן קורה, דרו ברימור ובעלה מזה ארבע שנים וויל קופלמן (היהודי!) נפרדים. מקורב לזוג מספר שהיו קשיים ביניהם אך הם נשארו קרובים למען הילדים. עוד הוסיף המקורב שלדרו הייתה ילדות פרועה ללא משפחה סביבה ולמרות שהיא אדם אחר כיום ואמא נהדרת, משהו מהעבר נשאר בתוכה. לדרו ולקופלמן שתי בנות בגילאים שנתיים ושלוש, אוליב ופרנקי. אלה נישואיה השלישיים של ברימור.

[*]

לפני שאתם ממהרים להסיק מסקנות על כמה מושלמים הכוכבים על המסך שלכם, הנה דוגמה לכך שלא כל הנוצץ זהב. ונטוורת' מילר (סקופילד מ"נמלטים") החליט לפתוח את הלב ברשת החברתית ולשתף חוויה אישית ביותר שלו שעבר בעקבות הערות מעליבות כלפיו שהועלו לרשת. מילר, 42 נתקל בפוסט בפייסבוק עליו הלועג למשקלו עם תמונות של השחקן. הדבר לא התקבל בעיניו בצורה קלילה והחזיר אותו שנים אחורה לתקופה אפלה שבה סבל מדיכאון, מחשבות על התאבדות וקריירת המשחק שלו הייתה בסימן שאלה. מילר טוען שהאוכל היה פיצוי למצב הרוח הירוד, וזאת הייתה הסיבה לעלייה במשקל.

בפוסט שכתב מילר ניסח את הדברים כך: "נאבקתי בדיכאון מאז שאני ילד. זה קרב שעלה לי בזמן, אפשרויות, מערכות יחסים ואלפי לילות ללא שינה. ב-2010, הנקודה הנמוכה ביותר בחיי, חיפשתי בכל מקום על מנת להגיע לנחת. פניתי לאוכל. אכילה הפכה לדבר שיכולתי לסמוך עליו לנחם אותי. השיא של השבוע מבחינתי היה המנה האהובה עליי ופרק של "טופ שף". כתוצאה מכך עליתי במשקל. ביג פאקינג דיל. יום אחד כשיצאתי עם חבר לטיול רגלי בלוס אנג'לס פפראצי זיהה אותי וצילם. התמונה פורסמה לצד תמונות אחרות מתקופה אחרת בקריירה שלי והכותרות היו: "מחתיך לשמנמן", "משרירי לרופס" וכד'... אני אקצר את הסיפור: בסוף שרדתי. אני שמח על כך, כי זה מזכיר לי את אותו מאבק שנלחמתי בו בהתמדה. בפעם הראשונה שראית את הMeme הזה אני חייב להודות שהתקשיתי לנשום. אבל כמו כל דבר בחיים אני זה שנותן את המשמעות לדברים. והמשמעות שאני נותן לאותן תמונות היא כוח, ריפוי ומחילה. של עצמי ושל אחרים. אם אתם או מישהו שאתם מכירים עובר את המאבק הזה, העזרה ברת השגה. תושיטו יד, תשלחו הודעת טקסט, מייל, תרימו את הטלפון. למישהו אכפת. הוא מחכה לשמוע מכם". המדור תומך בכל הנוגע למה שונטוורת' התייחס אליו אבל ג'אנק פוד ופרק חדש של סדרה אהובה הם חלק קבוע מהסדר יום שלו, דיכאון או לא.

[*] כשחושבים על ג'יין פונדה חושבים על אצולה הוליוודית זוהרת, אולם פונדה חושפת שיש מישהי מאוד מפורסמת שעבדה איתה בעבר ושלא חשבה כך בכלל. קראו לה קתרין הפבורן. בראיון לתוכנית הרדיו של הקומיקאית סנדרה ברנהארד, פונדה נזכרה בהערות העוקצניות של הפבורן בנוגע למראה שלה. "על הסט של 'האגם המוזהב' היא אמרה לי שלעולם לא הייתי מצליחה בתקופה שלה. היא שנאה את העובדה שלא הקדשתי מספיק תשומת לב לאופן בו אני מציגה את עצמי. למדתי ממנה שמודעות עצמית היא לא בהכרח דבר רע. שזה חשוב להיות מודע לאיך שאתה מציג את עצמך. לא רק מבחינת מראה אלא גם כבן אדם. אולי אני נותנת לה יותר מדי קרדיט ממה שמגיע לה באמת". בימים אלו פונדה בת ה-78 הרבה יותר מרוצה מהמראה החיצוני שלה ובכלל מהחיים. "מבחינה רוחנית ואנרגטית אני מרגישה צעירה יותר ממה שהרגשתי בגילאי 20 ו-30. הכל מגיע מגישה של איך שאתה תופס את החיים. לא הייתי מאושרת בגילאים האלה, הייתי בדיכאון. עכשיו אני רואה את העבר שלי ואני רואה עתיד, ואני מרגישה שזה הולך להיות אחד טוב".

[*]

שרליז ת'רון מבינה לליבה של ג'יין פונדה. אחרי הכל גם היא לא הסתדרה עם כולם על הסט של "מקס הזועם". ת'רון היפהפייה אישרה את השמועות על המחלוקות שצצו בזמן הצילומים, בפרט עם השחקן הראשי שלצידה טום הארדי. בראיון ל"וול סטריט ג'ורנל" היא מתוודה, "ממה ששמעתי הוא לא מתנהג ככה בכל סרט. שמעתי שההתנסויות איתו היו חיוביות. אולי הסרט יצא בצורה הזאת כי היה לנו קשה אחד עם השנייה, וגם הדמויות היו טעונות זה לזו. סביר להניח שאם היינו מסתדרים הסרט היה פי 10 פחות טוב".
לירן בלאו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.7ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט