רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: "גל גדות היא בן אדם טוב יותר ממה שהעולם יכול לדמיין"

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של מישאל רוברט: במאית "וונדר וומן" מגיבה לביטול הסרט השלישי, ג'יי לנו מגיב לראשונה מאז הפציעה, הווידוי של כוכב "המפץ הגדול" ג'ים פרסונס, סקרלט ג'והנסון מספרת: "טיפחו אותי להיות מושא תשוקה" וליסה קודרו מגלה מה גילתה על עצמה ב"חברים"
במאית "וונדר וומן" מגיבה לביטול הסרט השלישי

לאחר פרסום הידיעה על ביטול הסרט השלישי של "וונדר וומן", צצו שמועות רבות על חלקה של במאית הסרטים, פטי ג'נקינס. בין היתר נטען כי ג'נקינס עזבה את הפרויקט בעקבות חילוקי דעות עם אולפני די.סי. ג'נקינס צייצה תגובה ראשונה לביטול, ובה היא מנקה את עצמה מכל אשמה על נפילת הפרויקט. "אוף… אני לא אחת שמדברת על ענייני קריירה פרטיים, אבל לא אסכים להמשך חוסר הדיוקים. הנה העובדות: הסיפור השגוי הוא שאני עזבתי את הפרויקט. זה פשוט לא נכון. מעולם לא עזבתי. הייתי מוכנה לשקול כל הצעה שביקשו ממני. להבנתי לא היה דבר שיכולתי לעשות כדי לקדם את זה עכשיו. חברת DC ככל הנראה קבורה בשינויים שעליה לעשות, אז אני מבינה שההחלטות שלה קשות עכשיו", אמרה בהתייחסה לשינוי בתפקידי הניהול של האולפן.

היא הוסיפה: "אינני רוצה שהמסע היפהפה שלי עם וונדר וומן יסתיים בטון צורם. אהבתי והיה לי הכבוד להיות האדם שביים את שני סרטי 'וונדר וומן'. היא דמות נפלאה. לחיות בתוך וסביב הערכים שלה גורם לך להיות אדם טוב יותר, כל יום. אני מאחלת לה ולמורשת שלה עתיד מזהיר, איתי או בלעדיי".

לאחר מכן, עברה ג'נקינס לשבח את השחקנית הישראלית גל גדות, שעבדה איתה בשני הסרטים הקודמים. "אין מילים לתאר עד כמה היא קסומה. היא ההתגלמות של וונדר וומן בחיים האמיתיים ובן אדם טוב יותר ממה שהעולם יכול לדמיין. מעולם, ולו לרגע אחד מהמיליון רגעים שביליתי איתה, לא ראיתי משהו פחות מזה. היא מתנה לעולם, ועוד יותר מזה, מתנה בשבילי".

[*]

ג'יי לנו מגיב לראשונה מאז הפציעה

ג'יי לנו, הקומיקאי ומנחה הטלוויזיה האהוב, נכווה באופן חמור בפניו לפני כחודש כאשר דלקה פרצה באחת ממכוניותיו בזמן שעבד עליה. לנו, חובב מכוניות ידוע ומי שאוחז באחד האוספים המרשימים ביותר בעולם, הובהל לבית החולים עם כוויות בדרגה שלוש.

בטור אישי ב"וול סטריט ג'ורנל סיפר: "חייבים להתבדח על מה שקרה. אין דבר נוראי יותר מסלבריטאי בכיין. אם אתה צוחק על עצמך, אנשים יצחקו איתך. ועכשיו ברצינות: זו הייתה תאונה, זה הכל. אנשים שעובדים עם הידיים על בסיס קבוע יהיו מעורבים בתאונה בשלב כזה או אחר. אם אתה משחק כדורגל, אתה מועד לזעזוע מוח או שברים. כל דבר שאנחנו עושים כרוך בסיכון". לנו כתב גם על האשפוז: "התעוררתי שמונה ימים אחרי התאונה עם פרצוף חדש לחלוטין. הוא הרבה יותר טוב מהפרצוף הישן שלי". הווידוי של כוכב "המפץ הגדול": "דאגתי שלא אוכל לשחק סטרייט בצורה מציאותית"

כשג'ים פרסונס החליט לעזוב את סדרת הלהיט "המפץ הגדול" בה גילם את התפקיד הראשי של שלדון בקיץ 2018 – הוא ויתר על שכר של 26.5 מיליון דולר בשנה, שהפך אותו לשחקן בעל השכר הגבוה ביותר בטלוויזיה. הוא עשה זאת כשהבין שבקרוב יהיה רק שש שנים פחות מהגיל שבו היה אביו במותו. "אם שש השנים האלה היו כל מה שנותר לי", אמר אז פרסונס, "הייתי רוצה לבלות אותן בחיפוש אחר אתגרים חדשים".

אתגר מסוג זה הוא התפקיד הראשי בסרט הגאה החדש "אזהרת ספוילר" (Spoile Alert) שיצא בסוף השבוע בארה"ב ונכנס לטבלת עשרת שוברי הקופות המובילים. "כשהייתי שחקן צעיר, הייתי מודאג מכך שלא אוכל לשחק סטרייט בצורה מציאותית", משחזר פרסונס. "אם לא יכולתי לשחק בצורה אותנטית, אז מה הייתי משחק? אחד הדברים שהשתנו הוא שיש יותר הזדמנויות עם חומר טוב לדמויות של הומואים. מבחינתי, שרשרת הדמויות של גברים הומואים שגילמתי היו כל כך שונות, שהרגשתי שכולן עזרו לי לצמוח כגבר וכאדם".

התפקיד בסרט גם גרם לו ללכת לטיפול פסיכולוגי בפעם הראשונה בחייו. "זה לא היה בגלל שהייתי בטראומה ממנו – להיפך", הוא משתף. "הרגשתי שזה פותח אותי בצורה שחשבתי, 'אני רואה את ההזדמנות לחיות חיים מלאים ואותנטיים עוד יותר, אבל אני חושב שאני צריך הדרכה'".

[*]

ליסה קודרו: בגלל ג'ניפר אניסטון וקורטני קוקס הבנתי שאני לא רזה

ליסה קודרו, הידועה בזכות גילום דמותה של פיבי בסדרה "חברים", התארחה בפודקסט Podcrushed, וסיפרה שם כיצד המשחק לצד ג'ניפר אניסטון וקורטני קוקס שינה את הדימוי העצמי שלה. "חשבתי שאני מקל, ולא הייתי כזו. ממש לא. לא היו לי מותניים. חשבתי שאני מאוד רזה ושאני יכולה לעשות מה שמתחשק לי. כשראיתי את עצמי בתמונות חשבתי שהן לא משקפות את המציאות. רק כש'חברים' התחילה הבנתי שאני לא באמת נראית ככה. וזה מה שהיה כל כך מבלבל, פתאום חשבתי לעצמי 'אני באמת צריכה לרדת במשקל? להתחיל דיאטה? לעזאזל".

כשנשאלה מה גרם לה להתחיל לחשוב ככה, היא ענתה: "רק העובדה שראיתי את עצמי בסדרה, ראיתי איך אני לבושה ואיך מלבישים את קורטני וג'ניפר". היא הוסיפה: "בהתחלה חשבתי לעצמי שזה בגלל שהן מבינות יותר באופנה, אז אולי הן מדברות עם מעצבי הבגדים שלנו לגבי מה שהן רוצות ללבוש. מאוחר יותר הבנתי שזה לא קשור לזה". היא הבהירה: "אני לא מנסה להגיד שהייתי כבדת משקל, ממש לא. אבל גם לא הבנתי איך הגוף שלי באמת נראה".
קודרו הודתה שעשתה אז כמה דיאטות קשוחות על מנת שתוכל להרזות, אך בסופו של דבר היא רק נפגעה מכך: "למרבה הצער, אם אישה נמצאת בתת משקל היא נראית טוב. ככה התייחסו אליי. אבל כשהייתי רזה מדי, חליתי כל הזמן. צינון, שפעת, הייתי חולה בלי הפסקה". קודרו, אניסטון וקוקס הפכו לחברות טובות גם מחוץ לסט הצילומים, והיא אף אמרה בעבר בריאיון שאם יש מישהי שהיא תעשה הכל עבורה – מדובר בקוקס. עוד אמרה קודרו בפודקאסט, שהשתיים תמכו בה לאחר שאמה הלכה לעולמה לפני כמה שנים: "הן הגיעו בריצה, זה היה מאוד נחמד מצידן. הן הגיעו להלוויה והיו שם בשבילי".

[*]

סקרלט ג'והנסון מתוודה: "טיפחו אותי להיות מושא תשוקה"

בפרק האחרון של הפודקאסט הפופולרי "שולחן לשניים עם ברוס בוזי" סקרט ג'והנסון סיפרה על חוויותיה בתחילת הקריירה שלה. השחקנית האמריקאית המצליחה טענה כי כשהייתה צעירה ניסו להפוך אותה בסרטים למושא תשוקה. "עשיתי את 'אבודים בטוקיו' ו'נערה עם עגיל הפנינה', ובשלב זה הייתי בת 18, 19, והגעתי לנשיות שלי ולמדתי את הרצונות והמיניות שלי", אמרה ג'והנסון. "במובן מסוים טיפחו אותי להיות מה שמכונה שחקנית מסוג פצצת מין. שיחקתי את האישה האחרת ואת מושא התשוקה הגברי ופתאום מצאתי את עצמי נדחקת לפינה במקום הזה. לא יכולתי לצאת מזה".

היא הוסיפה: "יהיה קל להגיד במצב הזה, 'זה עובד'. אבל עבור סוג כזה של טייפקאסט, שנשרף חזק ומהר - זה נגמר ואין לך הזדמנות מעבר לכך. זו הייתה תסבוכת מעניינת ומוזרה להיות בה, אבל זה באמת הסתכם לבסוף בעבודה במקום הזה, ולנסות לחצוב מקום בפרויקטים שונים ולעבוד באנסמבלים מעולים".
מישאל רוברט - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית סקרלט ג'והנסון
 
חיפוש בארכיון 2010
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט